Montag, 13. Februar 2017

Uued tuuled

Miskipärast on mul sümpaatia selle Schulzi suhtes... Nii palju kui ma teda EU komisjonis nägin... No tegelt vähe. Aga siis kui Juncker ka emotsioonidega metsa pani, siis ta tundus üritavat veel moraali hoida. See oli esimene mulje temast. Nüüd on ta Merkeli provva suurim opponent. Ja mina usun, et ta vöidab. Mul Merkeli vastu miskit pole...ka tema pagulaste poliitika vastu. Mu meelest on ta igasugused rahu-preemiad ögusega välja teeninud. Ja suur aplaus. Aga vist on Saksamaale ka muutuseid vaja...kuigi SPD partei iseenesest mu lemmik küll nüüd just pole.

Haah mu see moe-mehe perekonnanimi on ka Schulz. Köige pönevam objekt hetkel.

See selleks, homme on Valentini päev, ja A tuleb siia. Vaatame siis mis üllatused on...mul on vahelduva eduga tekkinud nii suured küsimused ja aga'd, et ma üldse ei tea kuidas ennast üleval suudan pidada...

Keine Kommentare: