Montag, 20. Februar 2017

Tuli

Jaa söbrapäeval lennujaamas vöeti mind niimoodi siis vastu...roosid otse Eestist.


Aga muidu köhklused kahklused tugevnesid ja mu sisemine nöid (vöi siis lihtsalt realist) löi korralikult välja. 



Ujumas igastahes käisime ka, ja lasin tal mu ujumisstiilid üle kaeda. Ta on kunagi professionaalselt ujumisega tegelenud. Paar nippi andis, et kuidas peopesa peaks hoidma, ja kuidas selle raja löpus kiiremini pöörata saaks. Aga löpus tuli isegi tema hammaste vahelt kiidusönad välja, et krooli ma ujun hästi. Ma ju ei teadnud, mis ärplemist ma seal vees teen, ega keegi professionaal pole ju öpetanud vöi suunanud. Aga see mulle meeldis, pigem ta ütles, et konna suhtes pean tehnikat harjutama :)) 
No nüüd on ujumiseks korralik motivatsioon olemas.

Aga tema, ehk siis kunagise profi, vorm jäi küll vägagi soovida.... ta oli ikka väga kiirelt omadega läbi :-S 

Nojaa lisaks oli mul väike tulekahju täna korteris!! A viimane hommik täna siin, enne USA söitu. Panin mingid saiakesed ka ahju küpsema, siis selle ventilatsioon-grilli peale vöi mis iganes see on, et kiiremini valmis saaks. See tömbas küpsetuspaberit lendlema.... ise ei pöörand tähelepanu. Siis A mainis, et kuule see paber läheb üle saiade kuidagi. Tegin ukse lahti ja juba see paber pöles suure leegiga!!!!!! Mina hüppasin eemale, ei osand midagi teha...ahi ju, seal ju ölide jääused jne.  Siis A ülikiirelt reageeris ja kustutas väikse tulekahju ära. Aga no ....... see asi läks ikka väga önneks...



Keine Kommentare: