Montag, 9. Oktober 2017

Jne

pildid nädalavahetusest. 
Reedel oli minu ettepanek, et jätame selle resto ja tellime miskit koju ja vaatame filme. 
Läks jälle hoogu, tahtis köige paremat. Löpuks löpetasime ikka restos, heas india restos. Ja siis vein tema juures, mis ta oli korralikust vinoteegist (müüa muidugi prantslane) muretsenud. Kuna ta vötis nii mönegi hinnalise veini, sai veel ühe veini kingiks kaasa. 
Öhtu oligi ilus. 

Siis laupäeval kutsusin ta enda juurde, et kokkan ise miskit. Teel koju nägin kuskil fb-s karpidest pilti. Ja öhtu menüü paigas. Mulle need karbid meeldivad. Lisandina tegin juurde ahjukartuleid. Muidugi oli üllatav, et nii raske oli neid karpe leida..neli poodi käisin läbi.

Mehele meeldis. Vähemalt sellise näo tegi..oli vist isegi veits hämmingus.
Aga mees tuli kohale mitme kotiga...roosid (pilt üleval)  erinevate väga mönusate juustusordid, isegi leib, ja muidugi väga hea shampa Billecart-Salmon.

Järgmine päev näitasin nati oma sörgi jälle. 
Hommikukohvini saime alles kell kolm pealelöunat jälle. 

Ilm oli jama, aga mölemil oli tunne, et midagi peaks ju ometigi ikkagi tegema. Hoolimatta sellest et voodist oli raske välja saada. Kuna ta ostis mulle oma spordiklubis testimiseks testipaketi, siis otsustasime sinna minna. Jöudsime kell 18 löpuks sinna ikka. Algul fitnessi ja värki, siis ujumist...kuna mulle ujumine meeldib. Ja siis pikalt erinevaid saunasid. 

Kell 21 saime fitnessist välja ja hakkasime söögikohti otsima. Pühapäeval on kohad üsna varakult suletud...kuidagi me siis löpuks maandusime siin ühes populaarsemas mehhiko kohas. Kuna muud kohad oli sulgemas..ja lisaks selles mehhiko kohas on baari shef üks eesti mees. Oligi kohal, ja tal oli veel paar eestlast külas sel hetkel. 
Saime hea laua, söime mehhiko burritod kenasti ära ja siis läksime baari äärde eestlastega suhtlema. Ütles et suhtle rahus, tal paar töö e-maili saata. Ja nii ma siis tegingi. 
Väga vahvad inimesed olid seal. 
Ja löpuks sai nii mitugi kokteili veel tehtud ja vist köigil oli löbus. Temal minu meelest ka. Vähemalt nii ta ütles. 
Löpuks eestlasest baarman soovis köike head ja happyhangover... :) eesti huumor. Hommikul uurisin et kuidas tunneb end....

vaatas korraks sügavalt sügavalt silma, krahmas kaissu ja mainis suunurgast 'feeling happy' ...vöi noh nii väga suunurgast see tal ka ei tulnud tegelikult, päris otse ja selgelt. 

See mees hellitab mu küll ära... 

Ja mis mul saabki selle vastu olla




Keine Kommentare: