Mittwoch, 4. Oktober 2017

Noo kirge ja luksust on viiamstesse päevadesse korralikult jätkunud. Peale viimast kokkusaamist, kui mul igasugu köhklused-ja-kahtlused välja löid ja ma järgmise kokkusaamise järjest edasi lükkasin.. Reedel ta ikkagi üllatas. Saime kokku Jaapani restoranis..... sest mul oli sushi isu. Jälle üks ääretult äge resto tema poolt välja otsitud. Algul olin tujutu ja närvis ja kiiruga sai lihtsalt öeldud, et tahan miskit väikest ja lahjamat ja ainult sushi menüüd, vötame need köige lihtsamad. Mees arvas, et no ok. Siis käisin korra tualetis. Ja siis hakkasid söögid tulema. Mingi kolmanda käigu juures ma hakkasin mötlema, et hm neid asju küll ei tellind ju. Aga mees oli sellel ajal mil ma ära olin lihtsalt mingid erilised degustatsiooni menüüd tellinud, mis olid muidugi palju maitsvamad ja mitmekülgsemad. Kellner ka muigas..lisaks muigasid omaette körvallauas istujad, kui ma ta käest küsitlema hakkasin, et mida me siis nüüd öigupoolest tellisime. Väga äge restoran ja kogemus oli. See jälle töstis mu hinnagut tema suhtes, et hmmmm mees teab mida tahab. Näeb ja kuuleb ja paneb körva taha.....ja pingutab. Täna oli vaba päev siin Saksas, müüri langetamise aastapäev. Eile sai jälle mingi väga luxis Itaalia restoranis einetatud. Mulle meeldis see chef seal, nägi välja nagu De Niro. Kui restorani sain, oli ta ise kes mult kohe jaki seljast aitas ja üldse kogu värk oli kaunis. Söök viis lihtsalt keele alla. Pärast Ruinart tema juures.
Kes teab kuna täna voodist välja saime...Peale löunat. Mingi hetk tuli möte, et nii ilus ilm ja mul spordiasjad kaasas, et lähme jooksma. Nymphenburgi loss on talle üsna lähedal ja seal suur park, lossiparki siis kobisemiga. Üle tunni aja sai joostud. Pärastiseks oli plaan väike vann ja siis Hiina restoran. Aga pakkusin välja, et las see restoran on, pikkem vann küünalde ja mönusa lounge muusika saatel ja siis kobin koju. Sest homme ikkagi jälle tööpäev. Aga muusikast..see ükskord kui ta mu juures oli, panin ABC Lounge online raadio ketrama, sest mulle see meeldib. Nüüd tal ka alati see mängib. Soovitan üldse köigile.

Natu pidi ta täna töötama ka mingid köned tulid sisse kolleegilt ja CEO'lt teatud teema suhtes. Nojaa ühe kolleegiga oli üsna pikk köne, mul hakkas igav ja ulakus löi sisse.... hkkasin siis testisima kui hea kontsentratsioonivöime tal on :)))

Oi pühapäeval tegi ta mulle ju korraliku inglise hommikusöögi ka...munad, peekon oad. Heinz. Väga hea oli. Kell 3 peale löunat muidugi jöudsime nii kaugele, et hommikust vöiks süüa..

Keine Kommentare: