Mittwoch, 11. Oktober 2017

Kahe peale

töö juures panin omadega täitsa pange täna. miskipärast mind seal hoitakse väga ikkagi, kuigi ma järjepidevalt jälle metsa omadega panen ja juhmim ei saa lihtsalt olla. oleks mul selline töö eetika, nagu inglise härral, siis vist oleks omadega juba paremal järjel. aga ma olen endiselt laisk  ja raiskan oma ressursse muu jama peale.
aga inglise härrast rääkides, tema on omadega täitsa sees. Mina noh....nii ja naa. Ja nii naljakas kui see jälle pole, see niijanaa olek tegi eila teda väga muretsevaks. Samas ma pean temast väga lugu..see on juba hea märk. Ja mulle meeldib ka ta lähedal, eriti kogu alastuses  :)))   Hommikul oli raske üksteise kaisust kuidagi lahti rebida.
Mehel on mingi nelja-kordne körgharidus inglise erinevates parimates ülikoolides. Löpu-punkti pani d ikkagi King College ja Cambridge. On mänginud ragbit ja ka viiulit. Oskab hinnata head veini ja shampust ja sööki. jne. üsna sihikindel ja edasipüüdlik. paneb tähele. Ja ongi selline karm-samas nii hoidev. Viiul ja ragbi :)))
Minu igasugu vähegi mürgised pilgud vöi kommentaarid registreerib kohe ära. Eile olin eriti mürgine, sest ma olin lihtsalt väsind. Aga käisime jälle trennis...fitness, ujumine ja saun. Ja siis sööma, aga restod hakkasid kella 22 paiku juba köik oma kööke sulgema. Ja mees läks nii ähmi täis ja tahtis ikka kuidagi midagi head leida. Löpuks ma käratasin, et selle internetis nuhkimise ja erinevate resto hinnangute lugemise peale väime terve öö veete, et lähme lihtsalt siia paari meetri kaugusesse Vapianosse. No ta oli nöus, aga miskipärast tal on mulje jäänd, et mind vaja paremate asjadega poputada. Üsna pinges teine selle pärast koguaeg...küll vaja head veini, head shampat, hörku einet, parima kvaliteediga voodilinu ja veiniklaase. Aga see on armas muidugi. Isegi kohvi keedab ta hommikuti nüüd minu jaoks kangema...kutsub seda küll nukleaar kohviks, aga no tassikese joob ikka ise ka ära. Täna päeava jooksul saatis mulle mingite luksus-hotellide pakkumisi Austraaliasse ja Californiasse. Arvas, et vöiks novembri keskel sinna minna...nädalakeseks. Ütlesin kohe ära, et sel aastal ma enam väga puhkust ei taha vötta..et vöibolla pikem nädalavahetus Alpides vöi läheduses. Vaatab
Nüüd tuleb esimene katsumus...söidan reedel nädalaks ajakas siis Kreetale ..saab veel veits suve. Tema vöttis ka nädala vabaks ja läheb Londonisse..tal vist veel köige muu körvalt oma era advokaadibüroo. Paras workaholic.

Korralik dejavu..kui viimati öe-raasu ja ta emaga Barcelonas peesitasime, ka oktoobris. Siis olin just paar nädalat mösjööga sebinud, ja kole raske oli see nädal üksteisest eemal olla. Mees pöhimötteliselt oli juba Barcelonasse pileteid ostmas. Nüüd vist sama lugu...

Keine Kommentare: