Montag, 23. Oktober 2017



Puhkus läbi. Jume näos. Lahe oli ja eks vöiks nii möndagi kirjutada. Aga hetkel on inglise härra meeltel ikka. Tagasi sain, sai kokku lepitud, et täna kokkame miskit koos. Green Curry pakkus ta välja. No muidugi. Lubas muretseda köik koostisosad, pluss champa ja veini. Lubasin magustoidu eest muretseda, sest olin talle Kreeta maiust ja napsi kaasa toonud.
Jäin oma tund aega tema juurde hiljaks, sest jäin tukastama. Kohale sain, oli tal kogu korter juba ödusalt mönusalt valgustatud, küünlad värgid. löhna küünlad jne. Oli teine korteriga vahepeal pögusalt vaeva näinud. Alustasime siis sujuvalt champaga, oli mingis erilises veinikeldris jälle käinud seda muretsemas. Juustu samamoodi. Parajad gurmaanid. Mingi hetke andsin siis nänni talle edasi, mis töin.Ta siis ütles, et tal mulle ka miskit Londinist.Völus nurgatagant suure koti välja. Hakkasin vaikselt uurima. Ujumisprillid... jah sest mul viimane kordjäi see ujumine väga närviliseks, sest prillid olid läbi mis läbi. Need uued on ägedad ja palju kvaliteetsemad. Mees juba kvaliteedis alla ei anna. Siis oli üks käevöru...selline spetsiifiline. Mu meelest seesama mis ta ise koguaeg kandis. See on tema vanaemalt, midagi palve helmete sarnast vöi ma ei teagi. See muidugi pani juba kukalt kratsima. Lisaks midagi väga inglise pärast, öigemini shoti..kingikarbi löpuks välja saades ilmus sealt parfüüm välja. Hylnds, pale grey mountain, small black lake. Hästi spetsiifiline löhn, polnud varem kuulnduki. Löhn on väga hea ja väga meeldib.

Ma pean ikka meest pinnima hakkama, et kuidas ta oskas. Aga igasugu asju paneb ta tähele küll. Mu meelest ta vaatab juba kortereid, suuremaid... :)) Igasugu tennisekursuseid tsekkab, sest mainisin et tahan seda öppida jne.
Söögitegemine tuli ka hästi välja...väga väärt söök sai kokku klopsitud.

Ülemistel piltidel on oma lugu ka, aga seda pole mötet siin nii väga mainidagi. Eks vaataja silm on vaataja :))


Keine Kommentare: