Sonntag, 19. November 2017

Sula

mina hakkan sulama....vöi noh olgem ausad, täiesti sulavöi valmis. Vahelduva eduga on selline seis, et ei tahas üksteisest üldse enam eemal olla. Minusugune vabaduse ja oma-ruumi-vajava inimesena. Mötlen oma pirtsutamistele kuu aega tagasi ja no mul on hea meel, et mehel jätkus kannatust ja tähelepanemist. Homme lähme järgmist korterit kaema löuna pausi ajal.

Peale kogu selle kire ja värgi on ju ka muud elu olnud.

Mu vereröhu graafiku sain ka kätte. Muidugi jöle ebameeldiv oli 24 tundi selle mööturiga ümber keha vastu pidada. Möötis ju see pea iga 15 minuti tagant ja oli üsna kuuldav. Üritasin küll varjata, aga kui masin jälle pumpama hakkas, ega see kuulmata ei jäänud. Eriti naljakas hetk oli keset koosolekut... önneks olid köik mehed (peale minu) ja üsna tugeva häälega. Noh vereröhu graafikult oli näha, et päev läbi on konstantselt körge, öhtul korraks rahunes kui söbrannaga öllekas istusime. Ja siis kobisin härra juurde ...seal mingil hetkel tuli ikka päris korralik töus graafikusse sisse :))) seda sama hommikul :) Selline Everesti mägi :)) Arst kindlasti muigas graafikut vaadates. No igastahes tegi ettepaneku, et kas ma tahan tablette...see vötaks asja kohe normidesse. Neid ma ei tahtnud ja doktor oli täitsa nöus, sest ütles, et kuna magamise ajal mu vereröhk oli normaalne, see tähendab et mingit haigust veel pole. Lihtsalt elustiil. Ütles, et nüüdsest peale pead igapäev vähemalt 30 minutit sporti tegema ja vähem soola sööma. Spordi alla pidas isegi lihtsat köndimist. Ja poole aasta pärast kontrollime uuesti. Jah sporti peaks niikuinii rohkem jälle tegema. Pekk tikub ligi.  Täna käis mul Natalya külas, siuke äge vene tüdruk. Tema hullult jälgib oma kaalu, igastahes nüüd teisipäeval ja neljapäeval lähme temaga ujuma. Vahepeal härraga ka vast miskit ja pühapäeval esimene tennise kursus.

Ahaa ja lisaks oli siin jälle mingi rahvusvaheline elektroonika laadne mess kus Eesti box jälle üleval oli.. EAS kaudu sain ka sissepääsu ja läksin kaesin asja üle. Nii mönegi huvitava inimesega sain tuttavaks, lisaks tuli Eesti Elektroonika Seltsi esimees ennast tutvustama. Väga meeldiv öhtu oli ja pönevaid tooteid sai nähtud. Kahju et asi nii pögusaks jäi küll.

Aastavahetuse plaan vaja ka nüüd paika saada...et kas oleme Eestis, Edinburgis vöi siis siin Münchenis. Sest nagu rahamaailmas on, läheb mul 2el jaanuaril korralik stress kohe hooga käima.

Ahh ja siis viikingite teema... küsis et kas me ka viikingid. Mainisin et ei, me oleme pigem nöiad .. pistis hirnuma. Et siuke nöid siis nüüd kaelas.

Keine Kommentare: