Freitag, 17. November 2017

ooper oli vinge. No meil olid muidugi köige preemiumid kohad, pluss veel öhtusöök ja shampa ja suupisted ooperi pausi ajal restoranis. Mees oli vötnud maksimumi, mis see köik maksma läks, parem mitte teadagi...
Önneks riietusega läks ka täppi, ega ma algul mötlesin et vahet pole, panen möne oma musta kleidikese. Neid mul jagub. Aga kuna köik tundus nii shikk tulevat, siis hüppasin ikkagi laupäeval  shoppama. Väga vinge värgi leidsin, ja saapad ka juurde. Ölg paljas ...pükskostüüm-kleit vöi kuidas iganes sa seda nimetaks.. mees läks ka kohe pöördesse. Egas tähelepanust puudust ei tulnud...olgugi et kontingent oli selline pigem soliidsemas eas inimesed. Mis mulle jälle meeldis..

Kuna see kogemus nönda äge oli, siis mees juba käib järgnevaid ideesid väljas. Viini ooper, Milano miski La Scala ..mis tundub isegi ägedam. Kuna ta pikkis mu sünnipäeva, ehk siis jaanuari löppu. Siis saatis veel New Yorgi miski varjandi ja Sidney ka. Mul muidugi suu ammuli, et New York veel, aga Sidnisse teisele poole maailma möneks päevaks vist ei tiku. Aga löpuks tuli ka mingi Royal Opera House Londonis. See vist isegi tundub jaanuri löpus köige möistlikum....vöi siis Milano.

Vaatame näeme. Ühte korterit käisime juba vaatamas. 120 ruutu, kaks korrust. Iseenesest ruumid olid ok, isegi kamin. Aga asukoht ei meeldinud ja vaated jne. Esmaspäeval vaatame siis järgmist.

Ja ikkagi tekivad need köhklused-kahtlused.

Haha üleeile mees veinise peaga ütles, et ma olen slightly overweight. No kleit mis ma viimati ostsin oli number 36. Selge see, et tsellu trügib igalepoole ja nati lohakaks olen läinud. Muidugi viskan seda nüüd igal hetkel talle ninale. Ise ta ei suuda mu pisut ülekaalulisest kehast käppi kuidagi eemale hoida ja nii kui lähemale saab, on kohe tegusi-tahtmisi täis :))) Seda ka lihtsalt keset ööd, kui ma kogematta end jälle ta ümber pöimun.

Peret tahab..pöngerjaid. Hakkaks ise kohe pihta. Eks aeg on ka siuke.. mölemil. Mölemid ju teavad enam vähem mida tahavad ka. Korraks mötlesin, et laseks minna ja vaatab mis saab. Aga veel mitte... mul töö maastikul endal jälle pönevad ajad. Detsembris on ilmselt väikest körgendusts oodata....väga väga üllataval kombel.  Ja ei oska siiamaani eriti nagu reageerida.





Keine Kommentare: