Donnerstag, 2. November 2017

Ooperisse

Koju väga tihti enam ei jöua. Kuna siin oli veel teisipäev ja kolmapäev ka püha. Siis muidugi peesitasin kogu aja härra juures. Reformatsiooni 500ne aastapäev :) Pluss see hingedepäev vms.. Härra muidugi hellitab sama hooga edasi. Taittinger, Louis Roederer jne.. Pluss need meie kokkamised on ikka päris kenasti välja kukkunud. Esmaspäeval tegime mingit sea ahjupraadi öunte ja gemüsega. See mul siiamaani lemmik. Siis eile Coq au vin- kana konjaki-veini kastmes hautatud koos selleri ja muude juurviljadega. Kusjuures köik on meil väga maitsev ja hörk välja kukkunud:



Sai ka piisavalt vannis vedeletud, ka üks lemmiktegevus meil. Teisipäeval oli kuldne ilm väljas, siis otsustasime metsa jooksma minna. Ta teadis mingit päris metsikut metsa. Taksoga sinna ja siis oma 10 kilomeetrit metsas sörkimist. Mulle muidugi tuli kodu ja Löuna Eesti metsad sellega väga meelde. Siis jälle vanni ja kokkamist ja filmide vaatamist ja köik muu. Voodist saame heal juhul kella kaheks peale löunat välja. Ta küll vahepeal tegi mingeid töö asju ka, kui ma jälle väiksele unepausile suikusin.
Ta üldse pingutab igate pidi, mis on väga armas.

On ka tekkind muidugi väikseid jagelemisi. Näiteks pakkus ta eelmine nädal välja ooperit, kuna ma kunagi olin mainind et vöiks ju minna. Saatis kohe mitu kuupäeva ja etenduse varianti. Ma jäin jobutama, sest töö ajal ma üldjuhul ei ole suuteline muuga tegelema. Reedel siis moka otsast mainisin, et tahan ooperisse minna küll. Lihtsalt töö käigus ununes järgi vaadata, et mida ma siis eelistan. Münchenis on päris kobe ooper.
Mees läks kohe uurima, et kas pileteid pole. Tundus, et sealt kus ta algselt vaatas polnudki enam. Läks teine jöle ähmi täis ja hakkas igasugu muid kanaleid pidi pileteid taga ajama. Mis ajas mind närvi, et rahunegu maha ega ooper kuhugile ei kao. Löpuks ta pooleldi kokkamise pooleldi netis tuhlamise järgi leidski piletid. Super päeval, väga head kohad..hind 400 €. Ilmselt ühed kallimad variandid. Hinda ma muidugi nägin alles hiljem kui asi juba tehtud. Aga no mis seals ikka. Ta ei tundu end eriti tagasi hoidvat ses suhtes. Mis saab mulgi selle vastu olla :) 

Igastahes ta paneb asju tähele... ma ikka moka otsast alati teen igasugu märkusi..eriti ta elamise suhtes. Ja vörreldes meie esimesest nädalavahetusest tema korteris, on see ikka täiesti muutunud. Nüüd ta lihtsalt koguaeg päribki, et mis sa arvad sellest ja tollest. Aga iga korraga näen aina uusi muutusi mis ta seal teinud on. 

Eile öhtul oli veel selline koomiline juhtum, et tal köige muu loba körval lipsas ka miski I love you huulte vahelt välja. Ei osand nagu midagi kudagi reageerida. Kui lihtsalt see vana keerutamine, et ega sa ju ei tunnegi mind ja mu pahemaid poole veel üldse. 
Nojah ma samaga igastahes veel vastata ei suuda :) Hoolimatta, et ma naudin temaga igatepidi koosolemist ja isegi see korteri möte on ju peast läbi käind. Üks hommik sirvisime jälle turgu. 

Oih ja siis sain töö juurde jälle saadetise hörkude kookidega. See eelmine bayeri mees oli ilmselgelt saatnud. Tema teeb selliseid üllatusi. Kogu osakond jälle kihas... Ei tea mis selle mehe peas küll ringi käib. 

Sai ju üle pika aja arsti juures ka käidud. Lihtsalt kilpnääret oli vaja kontrollida jälle. Pöhimötteliselt oli köik korras, aga vereröhk pani doktorit silmi pööritama. Nüüd pannakse mulle järgmine nädal 24ks tunniks mingi vereröhu möötja peale. Üks tuttav mainis, et jöle tüütu asi, et pläriseb ja möödab iga 15 minuti tagant röhku. Ei kujuta ette, mul päris mitu koosolekut sel päeval. Vaatab ehklükan selle jandi edasi..

Keine Kommentare: