Montag, 22. Januar 2018

Vôtmed

aah meie tülid. Eks neid tuleb nüüd rohkem ette, kuna oleme rohkem koos eks. Mingi hommik jalutasime koos tööle, ja tal tuli mingi pakiline tööasi ilmselt, millele ta kohe vist vastama pidi. See mingi 500 meetrit jalutusaega ja ta närib oma telefonis mingit vastust. Ajas närvi..küsisin, et kas see 10 minutit oodata ei saa? "Ei". Küsisin kuidas?  Vastas, et kui sul on nii idoodid kolleegid, kelllele sa A ja O ette pead näitama siis ei anna oodata. Söimasin siis teda arrogantseks seaks.  Siis vaatas mulle otsa, ja küsis et miks ma temaga üldse olen kui ta nii arrogantne on. Nähvasin, et voodis oled hea , seepärast. Aga see läks mehele hinge. Ta läks päris närvi mu kommentari peale. Mul oli see lihtsalt jälle väike "ei tea kust tulnud vastus".

Kusjuures järgmie öhtu ta ikka veel diskuteeris selle üle. Ja arutles minu käitumisviisi jne..  sest ta leidis selle ääretult tobeda ja-ma-ei-tea-mida-veel-käitumisena.. Ja siis ma lihtsalt küsisin, et mis sa arvad, et kui mulle meeldiks ainult mees tema öiste saavutuste järgi, et kas ma laseks ta enda korterisse sisse kolida....
Sellega oli vist asi aetud ka...
Tegelt eks talle vist läks pigem see arrogandi kommentar hinge. Mainis löpetuseks, et kui tahad arroganti näha, vaata peeglisse.... njah.

No selle mu eelmisega ju oli väike seik. Pidi söpradega kokku saama ja mötlesime, et ok, ma annan oma vötmed, tuleb kui tuleb. Ja ta kohe uuris, et kas ta vöib need vötmed siis jätta????? Sellega oligi köik. Ei saand ta korrakski mu vötmeid endale.
Nüüd ikka tahab kokku saada jne. Enne jöule käisime jöuluturult ka läbi, tal oli isegi kingitus mulle. Aga mo pühamüristus..  Kes saab, kes ei saa...need vôtmed


No ja nüüd meie järgmine nädal. New York! Aga tema lahkus tööreisile täna (pühapäeva) varahommikul. Kuhugile kuradima Jordaniasse. Maandub neljapäeva hommikul. See tähendab seda, et ta pakkis oma New Yorgi kohvri juba eile. Ja mina pean selle siis kogu oma kohvriga neljapäeval lennujaama toimetama. Ja no ta ootab mind seal siis. Oejah. Muidugi, et teen ära, aga ikkagi...
Aga samas...sellist meest ma ju tahtsingi. 

Keine Kommentare: