Freitag, 19. Januar 2018

Kodune nôid

no see on selline kodune nôid..kes särtsub ja paugub kui on vaja...ja kui pole vaja ka vahel..

see on umbes sama kirjeldus, mis mu kallim mulle andnud on. Ta ikka ei saa veel üle ja ümber mu järskudest reaktsioonidest.

Muretses, et kuidas ma saan niimoodi nullist sajani järsku minna...et vaadaku ette, miks muidu mulle see mingi vereröhu monitooring peale pandi. Ta tahaks et ta laste ema ikka mönda aega veel vastu peaks :=) Aga ma arvan, et kui ma lastega peaks koju jääma ja enam miljonite ja miljarditega igapäevaselt tegelema ei peaks...ilmselt oleks rahulikum ka. Need nullid ajavad stressi ma ütlen..

Ta on olnud kannatlik..sest kui tahab paneb mu minutiga paika...advokaat. seda on ta paaril viimasel päeval ka teinud, kui jälle säutsuma kipun. ja üsna arusaadavate faktidega

Keine Kommentare: