Montag, 22. Januar 2018

Üllataja

Mu kallim üllatab mind ikka endiselt hoolega. Nüüd tuleb riburadapidi igasugu pakikesi koju. Alustuseks ta sissekolimise päeval ootas juba Nespresso kohvimasin hunniku kapslitega ukse ees. Täpselt öige ajastus. Täpselt selline nagu ma tahtsin.
Nüüd tuleb igasugu asju..mingi super äge röster, leiva-kapike, kohvi ja söögilaud, täna tuli mingi eriline Taani disainitud pörandalamp. Köik sobib päris kenasti. Ma poleks temast niivörd siukest asja oodata osanudki.

Ta ise on hetkel Jordaanias tööreisil. Maandub neljapäeva hommikul..meil New Yorgi lend neljapäeva löunal. see tähendab seda, et tal pole mötet enam sealt lennujaamast siia kohvri järgi tulema hakata.  Münchenis on lennujaam ikka päris kauegele linnast ära viidud. pakkis oma USA kohvri juba üleeile ära ja mina pean selle siis neljapäeval lennujaama lohistama. Ta küll pani mulle sönad peale, et takso olgu vöetud ja las taksojuht tassib need kohvrid trepist alla, et küll ma selle taksojuhi juba seda tegema saan. Aga no vaatame seda.

Keine Kommentare: