Donnerstag, 22. März 2018

Draama-Printsess

mul on kindel plaan vormi saada! keha ja maks ka. ma olen oma armast, tublit organismi ikka korralikult ruunanud. nii enam ei saa. kilodest vaja muidugi ka lahti saada. sport ju pole probleem. söök...noh küll saab sellega ka hakkama.

eile tegin kodus korraliku draama. paar härra tegmist pani kukalt kratsima ja väikse veiniga paisus asi ülepeakaela. arvasin, et niimoodi siis see löpp algabki. eks ta rahustas mind maha. aga juu mul oli seda  draamat vaja lihtsalt.

tööle ilmusin täna alles kella 10ks paistes silmadege ja ilmselt oli isegi mingi alko hais veel juures...peeglist hoidsin eemale...

muidu ta poputab mind nagu ei tea mis...ah tossud on vanad, järgmisel päeval on mul Hoka OneOne'd ootamas. Äge firma,  soovitan! Bikiiniga juhtus pesumasinas miskit..täna oli postkastis uued vinged bikiinid. Palju ägedamad kui mu eelmised. mees on mu maitsemeele väga ära tabanud. Igasugu sport-pesu isegi muretses. ja sokid :))) Valentini päevaks sain väga ilusa käekella. jne jne. Pidevalt mingi üllatus. Ta muidugi töötab palju ja eks ma pirisen vahel. Ehk üritab miskit korvata... aga see oli algusest peale selge, et sellega peab arvestama. Arvestangi tegelt. Ja sobibki rohkem siuke mees, kui mingi vedeleja..

Täna sain ühe ägeda Eesti tüdrukuga kokku löunatama. Ta nimelt töötab üsna lähedal. Kesklinnas nagu minagi. ja viimasel Eesti üritusel sai möeldud et vöiks ju.. Mulle ta meeldib. Asjalik. Tegi siin magistrit ja nüüd doktori kraad kohe käes ja töötab ka lahedas firmas. Ja on muidu tore. Lennukis Eesti sain kunagi tuttavaks.
Aga et miks tegelikult kokku saime. Nimelt ta viskas Müncheni Eestlaste facebooki listi kunagi pakkumise, et ära anda raamatuid. Ma olin kohe ka huvitatud, aga keegi oli juba ette jöudnud. Aga ühe raamatu, mida ma nagu nr.1-na mainisin, ta siiski pani mulle körvale. Ja nüüd on mul see siin..Osho - Armastus, Vabadus, Üksindus. Sellest Oshost on nii palju räägitud ja mainitud, et tekkis lihtsalt huvi.

Aga muidu on tunne, et tahaks kuhugile ära. Härral kerkis mingi töövariant Dubais esile. Ja mulle see möte ei tundundki väga vastuvöetamattu. Nüüd järsku mingi headhunter vöttis minuga ühendust töö pakkumisega Abu Dhabis. Mulle see lähis-ida möte tundub kuidagi järjest huvitavam. Mingi aeg vöiks ju sealkandis CV'd, teadmisis ja turuväärtust laiendada...... No aga see möte on ikka väga eos muidugi...

Keine Kommentare: