Mittwoch, 28. März 2018

Haa!

Töötab... :) Härra on mind viimase nädalaga mingisse häirepositsiooni viinud..

Anyway, täna käisin verd andmas. Väga ääre peal oli köik. Enda arvates oleks pidanud verenäitajad absoluutselt perfektsed olema. Aga no...algul olid alla igasugu piiri. Öde, kes mu hemoglobiini möötis, vaatas, et no peaaegu...vötame veel ühe proovi. See oli veel halvem! Üle miinimumi ei oleks pääsend. Aga ta ikkagi saatis mu arsti juurde edasi, et las see otsustab. Nii metsukult alla miinimumi see proov just ka polnud. Sain kohe järjekorraväliselt arsti juurde. See hakkas teist kätt torkima. Sai kohe miinimumi lubatust kätte! No mismoodi...et ühes käes on hemoglobiin parem, a teisess ikka kehv? Ütles, et tema mu asemel hetkel verd ei annaks, et ikka töesti miinimum. Aga mulle see variant just ei sobind. Kui juba kohale tuterdasin siis teeks asja ikka ära. Siis hakkasin igasugu ankeete täitma jne Siis ta veel tegi mulle igasugu muid teste. Kopse ja neere kompas läbi jne. No ma pole sellist ülevaatust enne vereandmist veel kohanud. Isegi mu perearst ei tee miskit säärast. Noor tüüp oli. Aga no tore. Köik tundus korras olevat ja sain selle asjaga ühele poole. Nojah süstalt nad pidid küll korraks kohendama hakkama.. mida ka pole nagu kunagi veel üleelanud. Aga no nüüd möneks ajaks linnuke kirjas jälle. 
Homme läheb sportlikul rindel edasi.

Keine Kommentare: