Freitag, 23. November 2018

:)

Suusaöpetaja eelmine kord küsis, et kas ma Ed Shareeni tean...jah. Laulu Perfect? Jah tean. Aga videot polnd näinud. Et video on täpselt seal köik filmitud, kus me hetkel suuskame. Löpuks vaatasin nüüd video ka ära..Laul on imal, video ka .. aga jah täitsa igasugu parallelle on..Nii see elu nädalavahetuseti möödub..

ülhomme siis uute suuskade test...

Eriti pönev on mu suusaöpetaja! Oli eelnevalt investeerimipankur New Yorgis, Rios, jne.! Abielus üsna korraliku brasiilia jalgpalluriga..imeilus blond Bayeri naine. . ja ma suutsin välja nihverdada varjandi, kus asi käib köik ebaametlikult...minule soodsam, temale ka ilmselt. Suusakursus 4 tundi on 250 euri... seda raha ma iga nädalavahetus, ja ainult ühe päeva eest, ma maksma ei olnud nöus. Aga asjad sobivad. Klapp sobib. Tüdruk on äge... vaatab.

Keine Kommentare: