Mittwoch, 21. November 2018

Hoog on sees

Huuh, tundub et mees sai nädalavahetusel mingi huvitava mulje minu suhtes.. kartis vist et kardan jäisemat pinda nagu tavaliselt tehtakse. Aga mulle see jäisem sobib paremini kui lumine.



Nimelt eile käis ta oma tuttava Völkl'i müügimehe juures ja muretses mulle vähemalt 1000 euri eest suusakraami. Kingitus. Kaks paari suuski. Need on tava Alpi jaoks:


Ja järgmised on sügavama lume tarbeks:


Ja rallimiseks on mul ta ema suusad :))) 

Lisaks kott saabaste, ja kiivri ja muu jaoks. Kiivri muidugi ka sain.  Siis veel suusaprillid kolme erineva nö klaasiga, üks päikse, teine pilvise ja kolmas ma ei tea mille jaoks. Mingi Völkli t-särk veel... ja ma ei tea mis köik veel.. 

Ma muidugi uudishimuga tahan köike juba näha ja proovida.. 

Täna oli küll naljakas juhtum. Nimelt tuleb siin varsti Eesti jöulupidu ja siis tüdrukud plaanivad ka dets alguses kokku saada. Ütlesin mölemad ära, sest ilmselgelt on tulevased nädalavahetused köik Austrias. Siis hea söbranna, kes pöhimötteliselt mölemat asja korraldab, nähvas "Ühesönaga oled mehe käpa all" :)) No vat siis milline kibestunud järeldus. Eks ma oma arvamuse lasin ka kohe valla..kukkus vabandama. Aga no töepoolest. Nagu ma vägisi kobin päikselistesse Alpidesse mönusat nädalavahetust veetma, kus sul on päike, vaade, sport, adrenaliin, lahe seltskond, hea söök jne. Lisaks muidugi mu lihunik! 

Ei oskagi midagi kosta :)  Noh vabanduseks ütlesin ka veel, et vahel vaja lihtsalt prioriteete seada, köike ju ka ei saa. ..

Aga ma nii väga tahan juba oma esimesi,  isiklike,  RaceTiger suuski järgi proovida!!!

Keine Kommentare: