Donnerstag, 2. September 2021

Shokolaadipuding



Nojah ma ei teadnudki et ma miljunääriga abiellusin, aga nüüd siis tean. Sel ajal kui me kahekesi pangas asju ajasime (juba kolmandas pangas, sest loll on kogu kraami ühte korvi toppida eks. Ja nüüd vaja riburada köik öigused mulle ka ülekanda), lisaks pisipojale konto ja tema raha mingisse investeerimisfondi liigutasime (noh negatiivsed intressid eks, pangas niisama pole mötet enam raha hoida), hoidsid vanaema-vanaisa lapsukest. Pea kolm tundi, pikem paus üldse mis ma ilma pojakeseta olen olnud siiamaani. Tagasi naastes vaatab röömus ja rahulolev poisipönn mulle vastu vanaema süles. Tundus et köik on hästi, oli jalutuskäigul maganud, ja tundus et oli vanaema-vanaisaga piisavalt tore olnud. Ja siis mainib ämm, et no me natuke andsime talle shokolaadipudingut ka............

Mina kurat vötaks söödan talle absoluutselt köikvöimalikke maailma juurvilju sisse, nüüd lihaga ka. Isegi puuvilja veel ei paku, sest kui suhkur juba majas, siis muud ei taheta väidetavalt. Aga nemad kohe nii. No vähemalt oli isetehtud puding ja väga hea :D Ise söin ilmselgelt ka kausitäie sisse. Aga nojah. Ise üritad kuidagi lugeda ja uurida-puurida, et mis ja kuidas seda toitumist nüüd öigesti teha, siis lajatavad nad kohe oma shokolaadipommiga. No igastahes see mees sööb niikuinii köike, öhtuks pakkusin veel fengeli-büreed (apteegitill vist eesti keeles) ja söi ka väga isukalt. Et pole hullu.. Niikuinii vöib arvestada sellega, et vanaema-vanaisa juures hakkab tibu ainult head-ja-paremat saama ja köike seda mis kodus ilmselt ei anta, nii et las ta olla. Iseenesest on see ju ääretult tore, et vähemalt üks paar vanaisa-vanaemasid nii lähedal on ja pojakesega tegeleda viitsivad ja tegelikult hullumoodi tahavad. Minu köige kallim inimene on siiamaani vanaema, kes praegu juba 97. Tundub, et vanemad lihtsalt on ise natu liiga isekad et lapsukesi piisavalt väärtustada. No näiteks mina, mis kuradi pärast mul on seda CFA kraadi nüüd järsku vaja? 

Teine pönev teema on muidugi see psühholoogia..kuivörd see beebipölvest juba möjutatud saab. Mina ei taha et poja nii örnake on nagu tänapäeva noorus. Pole küll köike vaadanud-jälgind, aga kui näen et ühe bravuurtari ja paari minuealise naljad ühe noorukese panevad kahtlema sama formaadi saadet korraks juhtimast. No mis siin ikka rääkida. Minule pakkus kogu asi tösiselt nalja. Vöi siis näiteks söömishäired. Varem söödeti beebisid kella-pealt...üldse arvestamatta, et vahel on need kasvu-hüpped ja siis vaja lapsel ikka rohkem ja tihedamini süüa kah. Äkki sealt algavad juba mingid teatud häired pihta vaesel beebil? Ja samas kui näen tänapäeva lapsi, paljudel on juba rasvapolster peal.... no pole ka väga öige eks...

See selleks, homme pörutame jälle Alpidesse.



Keine Kommentare: