Mittwoch, 1. März 2023

29. Veebruar 2016

 29. Veebruar 2016


Dein Duft hängt an mir 


Reegel kinnitab erandit


No tegelikult, see esimene ütlus ühe tollase kallima poolt peaks ikka aastasse 2017 langema.  Aga siis ju polnud 29ndat veebruari. No vahet pole muidugi. Algus oli meil selline kirglik nagu ikka. Oli tore mees, aga minu jaoks sai üsna kiirelt selgeks, kui hädine ta ikka on. Tollal ma ilmselt teenisin juba rohkem kui tema, elasin suuremas korteris jne.. Siukse tudengi mulje jättis, ise ilmselt juba 40 aastane. Mingi moebrändi teatud piirkonna müügijuht vôi midagi. Kuidagi tômbavad sellised teemad minu jaoks mehelikkusest kohe suure osa maha. Lisaks sai ükskord tema sôpradega mägedes matkal käidud ja seal me pidime teda ikka koguaeg järgi ootama, mul hakkas jahe isegi vahepeal :-)) Ja tavaliselt mäest üles ronides sa ikka higistad, eriti veel kui suure pohmakaga nagu mul tol päeval oli. Ööbisime kuskil mägihütis ja järgmisel päeval alla tagasi. Pilte vaadates täitsa ilus. Ja väga ilusaid lilli tôi ta mulle alati, saatis kusjuures väikeste Dallmayr'i kookikestega ka töö juurde. Uus töö ja oi kuidas kolleegid vaatasid. Sellises korporatsioonis skännitakse kogu post ju läbi, eks skänniti siis need lilled ja koogikesed kah :-)))  Vaevalt turva väga ônnelik oli, ja ta tôi selle mulle alati isiklikult kontorisse kohale. No väga hea südamega mees ühesônaga, aga ega sellest ka alati piisa eks. Kaua see suhe ei kestnud. 

Toonasest matkast paar pilti kah ikkagi:


Kohustuslik Heidi foto muidugi:


Keine Kommentare: