Donnerstag, 2. März 2023

Muffinid

 2. Märts 2016 

This is super sweet, but profoundly stupid 


Ei tea kust see vôluv tsitaat, aga pakun et Lucifer taas.


Lugesin just meeletult head jutustust inimese arengust, ja muidugi jälle Maarja blogist. Ma ei teagi kas tänapäeval niimoodi kellegi blogile vôib viidata, äkki kaevatakse kohtusse? Aga no on lihtsalt ääretult hea lugemine. Isiklike muutuste suhtes tuleb hetkel ainult üks näide meelde Oscar Wilde Dorian Gray kohta. Esimest korda lugedes môtlesin et kui kuradi siga see mees on. Teist korda lugedes, môtlesin et kui loll see noor naine ikka on, kes end üles poos vôi mida iganes..nii hale, et nii sôltuv.... Lôpuni pole ma selle raamatuga môlemil korral jôudnud, kuigi algus ju oli nauditav lugemise suhtes. Äkki haiglas vôtan jälle ette.


Ja ilmselgelt on kôik ideed lapsesaamise- ja kasvatamise suhtes muutunud. Ikka totaalselt. Söön omi sônu ja pidevalt. Alates sellest, et kunagi môtlesin et vauu kui äge, et prantslannad lähvad peale kuut kuud juba tööle. Nüüd ma olen juba kaks aastat kodune ja plaan üheks aastaks veel jääda...kui mitte rohkemaks :-D Muid näiteid pole vaja vist tuuagi. 


Homme hommikul on plaanis hunnik muffeneid nädalavahetuseks küpsetada, sest pojaraas saab pühapäeval 2! Ja mägedes ootavad juba ämm ja äi ja kogu krempel. Näis mis juhtub, muffinid pole mul kunagi ônnestunud. 


3 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

Ja kuidas siis õnnestusid muffinid? :D

Matinee hat gesagt…

Väga kehvasti :-DDD Pigem pannkoogid. Maitse vist kôige hullem polnudki, ise ei julgenud proovidagi :D Aga ära söödi.

MrsG hat gesagt…

No see peamine kui ära söödi :D