Donnerstag, 9. August 2007

Uni


Ma ei saa aru mis lahti, aga viimased päevad kipub mingi kõike haarav uni muudkui võimust võtma. Täna kobisin kell 12 töö juurest koju, kuna hetkel mul on töötamiseks oma läpakat vaja ja läpakas üldjuhul vajab ka miski energiaallikat et effektiivsemalt töötada...aga näed mina võtsin aku asemel mobiili akulaadia kaasa. Tubli tüdruk. Kobisisn siis varakult koju, sõin kõhu täis, vahtisin natuke niisama lakke ja juba uni võimust võttiski. Plaanitud tunnikese asemel magasin umbes 5 tundi ühte jutti...selline pisike pealelõuna uinaks siis. Noh peale seda sõin jälle kõhu täis ja kasisin siis mingil hetkel jooksma ka. Ja nüüd on jälle uni! Sama jama oli esmasäeval ka.

Aga just helistas veel keegi brasiillane laupäeva ööst. Hämmastav, et olin sellise kuuba-librese peaga kellegile suutnud oma õige! numbri anda. Esimene kord selline "õnnestumine". Nojah mida iganes, aga Mirjam tahab homme jälle peole minna...ta nüüd selle hoo sisse saanud, aga mina hakkan väsima. Ei viitsi enam. Igatsen hoopis kallima kaissu. kuidagi eriti tugevalt viimsel ajal. Täna ostsin ka (ühe otsa) pileti Pariisi ja nüüd loen päevi! Saab läbi see trillala-trallala siin. Aga tore aeg oli :) Kulus ka ära vahelduseks.

Keine Kommentare: