Samstag, 26. Januar 2008

Oh laiskust


Täna ma pole millegagi hakkama suutnud saada. Noh laupäev kah, aga ega ühe tudengi jaoks ju nädalapäevadel ja muudel päevadel vahet suurt pole. Kodust ajasin välja ennast 7:30, kus siis maja ees reipalt valimis-reklaamijad tervitasid. On ikka varajased. Noh mina suurt vahet ei tee, SPD vöi CDU vöi rot-grün vöi mis iganes. Aga rongis ühe tuttavaga kokku saades ta küll veenas mind ära, et SPD (need samad varajased) on ikka parem. Noh homme on mingid valimised, ju siis üritatakse veel viimast vötta. Äh pea valutab.
G pörsas on alpides. Läks söbraga väiksele suusatuurile. Meil muidu ka selline plaan, aga peale minu eksameid alles. JA mu viimaen eksam on vist aprilli alguses hoopiski, nii et teab mis sellest välja tuleb. Aga temal algas aasta jah kenasti. Nimelt sai läbi igasugu intervjude voorudest ja vöeti Siemensisse tööle. Mis tähendas aga seda, et ta pidi oma "vanast" töökohas koha üles ütlema. Aga seal ta ju ka alles alustas möned kuud tagasi, nii et nati nadi oli see ära tulemine, aga noh ilsmelt ta on otsusega üsnagi rahul. Selle äratulemisega seonduval, pidigi ta ilmselt kogunenud puhkuse välja vötma, nii et nii ta päeva pealt 2 nädalat puhkust saigi. Reedel teatas ülemusele äraminekust ja esmaspäevast juba puhkus. Naljakas värk iseenesest. No ja teisipäeval siis pörutas mägedesse. Ma nüüd loodan, et ta seal ühtki konti ära murdnud pole, lähen ju neljapäeval talle külla! :)
Nii aga täna siis. Käisin nati shoppamas, mis kulmineerus ka prillipoest läbi pöikamisega. Oli see juba ammu ju plaanitud. Paraku pidi seal natu nömedalt nägemis-kontrolli töttu ootama. No aga ära sai see tehtud. Nädala pärast saan uued prillid! Kontrollija-onu ütles, et ma küll ilma prillideta ringi ei tohiks liikuda. Siiamaani ma jah neid ainult loengus kasutanud. Eks ma hakkan siis tihemini nüüd. Ah pagan veefiltrit tahtsin ju ka osta. Nääh
Ok, lähen vist vötan väikse kohvi ja asun ikka midgi asjalikumat tegema.

Keine Kommentare: