Mittwoch, 9. Januar 2008

Tehtud

Täna käisin ka röömsalt verd andmas ja vot seekrod ei saadetudki koju tagasi liha sööma. Viiamti anti isegi tabletid kaasa. Esimene tädi kes mulle täitmiseks vajalikud dokumendid andis, päris kaalu kohta ja siis selle kohta, et mida ma söönd täna olen ka. Ma siis vastasin, et olen söönd küll. Väga konkreetne. (Ühe pisikese shokolaadi oma viimse 40 sendi eest sain). No siis ta hakkas urgitsema, et mida ma olen ikkagi söönud. No vastasin, et ah saiakesi ja shokolaadi ja... Siis ta ütles, et ei lase ta mind küll verd andma, kui pole korralikult sooja sööki söönd. No siis ma ikka kukkusin hoolega luiskama, et ikka selliseid korralikke saiakesi söin...singi ja juustu ja muu kraamiga. Ja et hommikul söin veel kaerahelbeputru meega. Noh köhkles küll pisut, aga saatis mu siis ikkagi edasi muudesse kontrollidesse. Seekord olid igasugu normid korras ja asi saigi tehtud. Viims minutini ei uskund, et önnestuski. Aga no jöulude ajal sai ennast ju ikka priskeks ja röösaks söödud.

Keine Kommentare: