Dienstag, 29. Januar 2008

uimerdis


Oleks vist viimane aeg aasta kokku ära vötta. Aasta 2007 siis. Nagu näha, käib mul köik väikse viitega. Aga ma üritan end ikka parandada. Tösiselt. Sel aastal näiteks ei saanud mu pisike öde sünnipäeva kaardi –kingi märtsis (tal on 15. Jaanuar sünnipäev).
Aga aastast siis. Väga kaunis aasta oli. Aasta alguses ma ei teadnud ju möhkugi mis must saama hakkab, ei teadnud öieti sedagi, kas ma diplomeeritud sain üldse, oli isegi väike hirm uurima hakata. Noh aga läks siis nii, et esimesed kolm kuud Pariisis niisama vedeledes, sporti tehes ja g-ga ringi amüseerides. Pool aastat praktikat kosmosekeskuse (kölab ikka naljakalt see eesti keelde panduna), mis CV-s eriti paha ei tee. Magistri alustamine. Körvaltöö Börsil. Ja lisaks veel suvel kaks kuud G-ga koos oldud ja kaks üliilusat puhkust eksootilistemas paikades veedetud. Nii et täitsa tore aasta üle pika aja. Rääkimata hunnikust uutest ja väga toredatest söpradest-tuttavatest, kes sel aastal juurde tekkisid.Eks kulus peale seda higi ja pisarate valamist ära ka selline toredam aasta.
Mis siis 2008lt oodata. Ei suurt ma ootusi paika ei pane. Üks pisike soov ikka on, aga sellest ma rääkida ei taha. Kuid täide läheb siis annan teada.
Natuke tänasest ka. Börsil oli miski suur sündmus täna, vöeti aastat ka vist kokku ja selline bosside ja üle Saksamaa majandus-ninade meelelahutusüritus. Finantsminister oli ka lausa kohal. Igal juhul oli kontroll vöimendatud. Tööle minnes oli sama kontroll mis lennukile minnes. Noh turvaväravad ja kott lasti siis sealt lindi pealt läbi. Mul oli veel näpuotsas koogipakikesed, need lasti ka turvakontrollist läbi kenasti. Hea et saapaid jalast ei pidanud kiskuma hakkama, nagu seda viimasel ajal lennujaamades ikka tegema peab.
Noh koogid olid kaasas sünnipäeva kohustusena. Pagan jälle aasta juures. Asi hakkab kriitiliseks muutuma. Just seetöttu, et pole ikka veel eriti regulaarsust saavutada suutnud ja tillerdan siin kohvri otsas edasi tagasi, teadmata üldse mis vöi kes must siis ikkagi saama hakkab. teab kuna selle kooligagi ühele poole peaks saama. Noh samas on elu huvitav ja seetöttu nagu ei kurda. Ei otsi ju ka tegelikult nii väga seda stabiilsust veel. Kuigi vanust ma küll enam avalikus kohas kellelegi höisata ei julge. Eh nüüd tuli üleöö siuke kompleks külg e siis. Aga selgus veel, et mul on LEGOGA ühel päeval sünnipäev. Vaat kui tore.

2 Kommentare:

JA hat gesagt…

Noo kuule tshikk, mis vanusest sa siin räägid! Me hakkame siin varsti Sussu 35 tähistam!! Aga elagu, jah, tedagi mis vanus!

Matinee hat gesagt…

:)) elagu jah, mis muud!!!