Donnerstag, 10. September 2009

Aitab küll!

Otsustasin kategooriliselt, et aeg selle paastu-jamaga löpp teha. Täna löid küll köik haiglased sümptomid välja: pea valutas endiselt, köri muidugi ka, lisaks sellele tömbusid körvad lukku, süda peksis jöledalt terve päeva ja asja tipuks valutas kogu mu keha üsna ebameeldivalt (selg eriti). Köhus oli endiselt selline rusikahoobitunne. Lisaks sellele oli hommikuteest süda terve päev paha. Unetus ei tule ka just eriti kasuks köigele. No mida veel vaja eks. Olukorda tegi hullemaks see ka, et ma ei saanud rahulikult kodus vegeteerida vaid pidin päev otsa ringi jooksma. Frankfurdis töövestluse teema ja Darmstadtis käisin ühte ühikat üle vaatama. Töö oli jama, aga vähemalt alustuseks vaja ju midagi. Aga elamiskoht oli tore, inimesed väga meeldivad ja tuba ka armas...ainult et ma ei tea mis mulje ma oma ülinäruse olekuga neile jätta vöisin. Pealegi on linn toidulöhnasid täis! Iga nurga peal möni Bäckerei vöi dööner vöi miskit muud. Nii et pole kerge keset tsivilisatsiooni niimoodi nälgima kukkuda. Peab ikka metsa ennast ära peitma.
Kaal on muidugi ka no nii alla läinud, et hirmutav lausa. Tänane kaal 49 kg (pikkust 168). Minu kaal on eluaeg olnud selline 60 (pluss/miinus 2kg), selle suvega kahanes 55le umbes ja nüüd siis siuke värk. No selge, et kilod tulevad tagasi, aga ikkagi on kuidagi eriti näljaroti tunne praegu.
Nii et homsest asun mingi kördi kallale.

Keine Kommentare: