Dienstag, 8. September 2009

teine päev


oejah täna oli keeruline päev. enesetunne nii palavikuline enam ei olnud ja kurguvalu oli ka pisut leevenenud, lihtsalt haiglaselt nörk oli olla. aga see kuulub ilmselt asja juurde. lisaks ma pole siinoldud aja jooksul veel korraliku ööd maganud, eks sellel ole ka omad möjud. raske oli eriti veel see, et terve päev ma pidin körvalt vaatama kuidas teised inimesed söövad. hommikul läksin K-ga (mu üks eestlannast korterinaaber) raamatukokku, aga tal oli vaja esiteks hommikusöögiks mingi kobe singi juustu saiake näppu haarata, löuna ajal muidugi ka. kojutulles oli korter supilöhna täis. ja nüüd öhtul sain ühe kaua nägematta söbrannaga kokku ja kuna kamp oli suurem siis istuti kuskil biergartenis ja söödi mönusat rammusat saksa toitu. mina jöin vett... ja igasugu taimeteedest teedest on süda paha.

3 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

Sa oled ikka ülimalt tubli!
mul küll ei ole sellist tahtejõudu, kuigi oleks hädasti vaja....

JA hat gesagt…

Kuule, mutt! Lõpeta see hullus ära! Sind põlnd jube enne ollagi - mis sust veel nüüd järgi jääb!
Lihapirukas hambusse! Sofort!

Matinee hat gesagt…

yess boss homme löpetangi. aitab küll jah!
Ja Maarit - mina ei suudaks ka ealeski sellist jama teha lapse vöi pere körvalt.