Freitag, 18. September 2009

Otsinguil


Niisiis ma olen endiselt nii töö kui elukoha otsinguil. Siiamaani on lood nii, et oleks olnud nii mönigi elamise variant, aga mina ei tahtnud neid. Ja neid mida mina olen tahtnud, nendest on mulle köigist ära öeldud. Nädalavahetusel lähen veel nelja kohta vaatama. No näis kas mu senine meetod tasub end ära....kuna oktoobris algab kool, siis mu ülikoolilinnake on uutest tudengitest üleujutatud... nii et pole kindel kas oleks pidanud niimoodi pirtsutama hakkama. Samas mul on ka kogemus, kus olen esimese ettejuhtuva elamise vötnud ja see pole ka siiski hästi läinud. Elame näeme.
Tööga on nii, et ka neli intervju on ootamas. Kolm neist on pönevad, üks on hädapärast. Aga üleüldiselt, peab enast rohkem müüma hakkama, ajad nöuavad.
Ja eksam on teisipäeval. Kah tore teema, sest siiamaani pole selle eksami suulisest variandist keegi veel läbi saanud... Nii et pönev kas pole. Keegi peab ju löppude löpuks käe valgeks saama :D
Aga vahepeal käis G mul külas. Kuna ta on ka nii väsinud oma hetke olematust arenguvöimalustest, söitles ta natuke Belgias, Hollandis ja Saksas ringi. Väga ilusad päevad olid koos ja nüüd ma olen ikka veel nukker ja igatsen. Aga Pariisi söitu saan ka alles siis plaanima hakata kui köik muu juba paigas :(

Keine Kommentare: