Montag, 8. Februar 2010

Fatal Error

Midagi ilusat tahan!!! Viimaste nädalate minimaalne uneaeg ja tänane paras närvishokk oma preseka pärast. Aha et mis siis... ma olen number üks halvas ajaplaneerimises, nii jäin muidugi oma ettekande slaidide ettevalmistamisega ka  viimsele minutile. Rolli mängis nati ka see, et reedel mu supervisor ütles, et etekanne peab LaTexis tehtud olema. ujeee mönus lisaaeg. Öö vastu pühapäeva läkski siis selle peale. See on küll tore programm löputöö kirjutamiseks ja igasugu valemite ilustamiseks, aga see vötab aega, eriti kui pole sellega veel tegemist teinud varem. Ja noh üsna triki on see värk ikkagi ka. Mängiski mulle siukse pulli, et täna hommikul viimseid muudatusi tehes, paar tundi enne ettekandmist, suutsin ma teha mingi lükke, mille tagajärjeks fatal error ja kogu mu kupatus kuhugile haihtus. Muidugi on alati lahendused kui on aega rahulikult asja üle vaadata ja on kokkupuudet olnud vastava programmiga. Aga ma olin nö algaja , täiesti magamatta, ülinärvis juba presenteerimise ees (ma olen varem juba kirjutanud küll kui nigel ma sel teemal olen), pealegi ma olingi just need viimased tunnid plaaninud, et ettekannet läbi harjutada möned korrad. nuvot. perkele siis need plaanid. Mingil viisil said slaidid ikka taastatud, mingil viisil sai ka ettekanne tehtud, kuigi professori karm pilk rääksi enda eest. Reedel on veel temaga eksam, eks siis näha ole. hvak!
Üks ilus versioon siin ... tekitas küll Müncheni aegade Chrisi igatsuse peale. ahh head ööd.


3 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

oh.. ei oskagi kuidagi lohutada :(
Loodan, et eksam siiski läheb reedel edukalt ;)

Matinee hat gesagt…

aitüma, eksam läks üllatavalt edukalt :) eks kirjutan ka kui mahti saan

MrsG hat gesagt…

seda hea kuulda :)
ja kirjuta jah ikka tihedamini ;)!