Freitag, 26. Februar 2010

Hetkemeeleolud

Nonii mul läks sellest roosast süda pahaks juba! Seega järgmine katsetud.
Aga tujudest siis.

Elevil: Homme Pariisi minek!!! Neli täispikka päeva G-ga aja surnuks löömist. Ei jöua ära oodata.
Nukker: ei ole üldse vist nukker
Vallatu: hm ...pigem on käsil puukide lahtipraakimine, kes nörkushetke  end külge haakisid... see ka päris naljaks tegevus.
Ootel: kuna ma oma vahepeale ümmarguseks söödud keha jälle vormi saan. Täna tegin viimase suure pasta-hunniku, luban!
(Üli)Röömus: Oma kontole laekunud palganumbri pärast, mis oligi koha vörra suurem kui arvasin!nanananaaa (olen jah vastik materialist). Esimese hooga mötlesin kohe shoppamisele (Pariisis näiteks :)) , aga kuna kaal on hetkel numbrivörra suurem kui muidu, siis ei kipu veel. 
Tige: Enda peale, et pole nädalaga öppimise suhtes nii palju jöudnud kui oleks tahtnud. Teiste peale: no hetkel vist ainult pisut isiku peale, kes peagi oma möneks ajaks teise riiki kolimise pärast toa välja üürib, aga palus juba minult peavarju, sest arvas et ei saa oma seminaritööga väljakolimispäevaks valmis... aga tegelane paneb hetkel iga päev pidu ja aega tundub piisavalt olevat. Ma olen pisut örnahingeline ja natu ehk liiga valiv oma privaatsfääri suhtes. Ja siuke käitumine on ju natu tobe. Eriti kui endal käivad juba mönda aega neelud.
Pönevil: Plaanis olevate reiside pärast. Märtsi löpus olen vist ikka "sunnitud"suuskama minema. Trobikond prantslastega ja ikka prantsuse alpidesse :) Väärt puhkus ja keelekursus jälle. Juunis Sitsiiliasse pulma! Ja vöibolla mais siis G-ga nädalakeseks NY kaasa. Läheb korterit jahtima. Ja ega St. Tropez ka väisamatta jää. Ülejäänd poolaasta on üks suur küsimärk. Oleneb ...
Pettunud: Ikka enda peale, et pole enda esitlemistki veel korralikult puhtas saksa keeles ja loogilises järjekorras ära öppinud. Kuigi tööintervjud oli paras trenn, ei ole viitsinud ikkagi selelle piisavalt tähelepanu pöörata. Näib aga aina rohkem vaja minevat hetkel. Ja et ma keelte suhtes üleüldiselt nii laisk olen olnud. Ja et ma oma aja planeerimisega endiselt üldse hakkama ei saa. PS! Isa töi mulle raamatu kaasa "Effektiivse inimese 7 harjumust" :)) Paps tunneb asja.
Kade: Köigi peale, kes Rammsteini kontserdil on käinud. See on üks väheseid bände, kelle kontserdile ma kipuks. Seekord sai aga jälle maha magatud. 
Väsinud: See nädal oli siis töö suhtes pisut tegusam. Talvest (kuigi viimased päevad on jah kevadised olnud, aga tahaks juba veelgi soojemat ja valgemat!!!)

etc.

3 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

oi, ma kadestan sind, et nii palju reisida saad.. Tahan ka ju!1

MrsG hat gesagt…

kuidas elad?? Oled tormides ellu jäänud??? :O

Matinee hat gesagt…

jaa tormi magasin maha :DD