Samstag, 6. Februar 2010

Hommikukohvi

Oi kuidas ma armastan hommikukohvi ja hommikuid! Muidugi erilise vürtsi annab asjale kui selja taga on ka mönus  väljapuhatud öö :) Ja muidugi selle hind saab alles siis selgeks, kui viimased nädalad pole olnud vöimalust korralikku und mekkida. Seekord pole tegu minu uneprobleemidega vaid seminaritööga, mille otsad nüüd esmaspäeal kokku saab tömmatud. Uneprobleemid tunduvad hetkel lausa kasuks tulevat :) Nüüd veel ettekanne ette valmistada ja ette kanda. Eksam tuleb ka veel, aga no see tundub päris laadna kogu selle jämmi körval mida viimased nädalad tehtud. Ei mina teadusega tegelema ei hakka! Kuigi viimasel ajal on mu ümber kuidagi palju doktorante sattunud ja köik nad mainivad muiates, et ega nad ka seda promoveermist ei plaaninud just. Aga tagasi magamattuse deliiriumi juurde, see vöib ka päris huvitav olla, no oleneb kuidas suhtuda eksju. Ma ausaltöeldes kohati päris nautisin :) Minu kalli Salvadore sönad 'tolerance to frusturation makes life easier' kuklas kummitamas leevendas ka asja muidugi.
Töö juures on edniselt vahva. Eile oli koosolek projekti, mille mina nüüd üle vötan, tellijatega ja tuli välja, et nad tahavd tehtut totaalselt muuta... no nii nende klientidega ikka on eks :) Minule igastahes sobib, sest ma oles juba ise selle projekti juures oi kui palju muutnud. Kellegi teise tehtu üle vötmine on ju niikuinii paras kamm.
Tähelepanu vajadus on ka korralikult toidetud. Pealekauba vaja ära mainida, see mingi eelnevas postituses mainitud kulla ja hiilgamise kohta, eks vanasöna on öige, aga antud juhul panin mina mööda... on küll kuld kui isegi mitte teemant. Ei mingeid hinnaalandusi enam :)
Nii et köik on ju broo :) 

Keine Kommentare: