Samstag, 30. Januar 2010

Massmõrvar

Niisiis sellest kuskil ootavast shampusest lähemalt. Nimelt too päev kui vastu hommikut itsitades koju saabusin, olin üsna peo lõpufaasis kellegi Tobiasega tutavaks saanud. Tahtis numbrit, bläbläblä. Ei andnud, aga tutvustanud olin end sellegipoolest. Ja noh kutt oli mu eesnime järgi mu kohe Saksa facebookist üles leidnud. See on siuke avalikum ka, ja mul veel  sinna vanast rasvast kuidagi konto jäänud. no ja kuigi mul on sealt ka sünnipäev ammu eemaldatud, teadis ta ikkagi miskit moodi selle olemasolust ja sealt see shampa kutse. Vastasin ka, et mäh ma ei tunnegi ju teda, et äkki on mingi maniakk vöi massimörvar. Ja nüüd näen, et kutt on endast kirvega ja üsna tigeda pildi üles riputanud :D  Ei ma lähen vist ja joon selle pudeli ikka röömuga tühjaks. 

Keine Kommentare: