Samstag, 30. Januar 2010

Size does matter after all

ma tahan jooksma minna, puhtalt juba selle pärast, et uue Rammsteini albumi järgi lipata. Rammstein on minu jooksu-coach. Vaieldamatult parim!!! G juba ammu ammu seletas, et nad on jooksuks parimad, aga ma kasutasin ustavalt SOAD-i, sest nad röögivad ka üsna armsasti. Nüüd ei sobi miski muu enam. Mu meelest peaks sakslased ikka väga uhked oma Rammsteini üle olema, aga tegelikult on lood hoopiski nii, et pole eriti moodne Rammsteini fännata...pidavat natsismi hönguline olema. möh? Saksa keel igastahes tuuakse siin ikka väga jöuliselt esile :)
Päh aga lund sajab. Juba eile sadas terve päev!!! Aga kuna väljas olid soojakraadid siis tekkis muidugi korralik sopp maha. Ja praegu sajab jälle! Ma arvan, et siin linnas pole iial nii palju lund nähtud.
Aga no röömus olen ikkagi :) Igasugu huvitavaid/pönevaid/armsaid hetki on viimastel päevadel olnud. Kasvöi see, et oma esimesi töökohustusi täites ja sellele järgnevale report-meilile sain eesti keelse vastuse "Tänan väga!" :D No mind igastahes liigutas. 
Üldse ma olen  väga vaimustuses praegu sellest tööst. Kuigi oma neljal tööl oldud päeval on kolmel vist koosolekud olnud...oi neile meeldivad koosolekud. Aga kollektiiv on hästi vahva. 
Lisaks möned üliarmsad telefoniköned vöi virtuaalsed tähelepanemised :) Kuigi sünnikuupäeva olen enda arust küll avalikkusest täiesti eemaldanud. Sellest hoolimata ootavat mind ja ära joomist veel shampa... kuskil kellegi külmkapis.... aga see teema on iseenesest veel müstika mullegi.
Lisaks lasin end meeldivalti teenindada ... ja seda mitte sugugi teenindusega tegeleva personali poolt, vaid väga positsioonikal isikul :) Aga see teema on minu jaoks ka veel paras müstika. Nii et pole üldse mötet sellest pikemalt jahvatama hakata  :P 
Nonii, aga nüüd ma pean olema asjalik. Terve päev juba mingi reklaami-tekstide tölkimise peale ära läinud. Isa nimelt tuleb oma värgiga Frankfurti messile ennast näitama ja logisch et ta ekpluateerib mind nüüd niimoodi pöhjalikult. Kuna mu üks kaaselanik on lingvist, vaatasime temaga ka koos asja üle. Oeh see oli väsitav, aga igastahes väga kasulik.
Nuvot, nüüd ma öpin ja lähen ujuma. tsikibriki

Keine Kommentare: