Freitag, 22. Januar 2010

nääh


ausöna ma ei tea mis ma jälle tegin, igastahes midagi mis mind koledat moodi irvitama ajas. terve kodutee itsistasin. arvata vöib et homme ma enam nii väga ei itsita, sest homme peaks ma teoreetiliselt terve päev töö juures vastu pidama ja koosolek on ka. juba sellisem rohkem minu spetsiifikale vastav. päh. see on ju alles mingi 6 tunni pärast. aga praegu oli just olukord selline, et mul oli nalja nabani. tahtisn seda siia ka kirja panna, aga enam ei mäleta. eks jälle linna vöi kooli peal mingi arusaamatum pilk saatmas... aga nagu ma nendega harjunud poleks. no näis, äkki keegi homme tuletab meelde ka (vöi loodetavasti mitte). Lisaks ütles mulle facebook just, et cinnamon on alati täis nagu tarakan, joodikas!!!! ei ole mingit neerupöletiku vöi ma ei tea mida. vot tak. ma juba ise ka kahtlustasin :D
lisaks sellele, koju jöudes kell 4 hommikul mu kallis kaaselanik ikka istus köögis ja arutles interneti kaudu miskil üleüldisel foorumil... ütles et usulisel teemal... aga ma kahtlustan et sealt tulevad mu uneprobleemid (maja pole just köige uuem ja seinad läbilaskmatud). seega hakkasin endale suppi keetma...... rohke küüslauguga. nii et köök, kus kutt enamus ajast istub enda arust targa näoga ja ühiskonnale kaasaaitavalt, on nüüd psksult küüslaugulehka täis. sest ma toppisin küüslauku ikka koledamal kombel sinna sisse. edu siis talle. igatsahes sombrero, minu ustav hispaanlane, andis mulle ühe elukoha aadressi veel... vist lähen ja uurin isegi.

2 Kommentare:

Helina A. hat gesagt…

Haha :D:D:D Ühel ütles facebook, et ma ei aja kunagi habet (Y). Mmmhhhmhhhh, ja, et mulle meeldib Tokio Hotel. Mida veel?
Dirty little secret..

Matinee hat gesagt…

:DD näed sa, köik tuleb vaikselt päevavalgele. ega facebook ei valeta ju