Donnerstag, 14. Januar 2010

Uusaasta lubadused


Veider, ma tavaliselt pole selline uue-aasta-lubaduste eriline andja, aga praegu ikkagi kripeldab koledasti hingel, nii et vaja paar märksöna ikkagi paberile panna.
Täiesti enda tarbeks! Hoiatuseks, et järgneb üsna tüüpiline lubadusterodu.
Niisiis:

1. Olen tähelepanelikum lähedaste ja söprade suhtes! Ajakulu arvesse vöttes ja köike muud vöimalikku ka. Erilise tähelepanu vöiks tähtpäevade kalendrisse suunata. Öigemini tuleks see kalender ennem kuidagi tekitada ja köik sünnipäevad-tähtpäevad-lastesünnipäevad (vist) jne. sisse vorpida. Puust ja punaselt.
Ma suutsin selle aasta sees nii mönegi strateegiliselt tähtsa sünnipäeva maha magada :-S, nii et tegemist on.

2. Olen tähelepanelikum enda suhtes! Noh igapäevase tuunimise...eh mis ma seletan, ma ju ei tuuni ennast eriti. Aga selline igapäeva hooldus pluss riietus ja kogu aksessuaarikupatus. Oleks juba äkki aeg sellele ka rohkem tähelepanu pöörata.
Ja no juustega peaks ka ikkagi löpuks midagi ette vötma. Regulaarne juuksuris käik oleks juba vöibolla et üsna kasulik:)
Ja lühikeste soengute soovitused-ideed on endiselt ja alati teretulnud.

3. Taraaa ongi vist köik
Tegelikult kui juba läks lubamiseks, siis luban 5 kilo, mis siin talverasva kogudes on tekkinud, maha raputada. No näiteks veebruari löpuks olgu 55 maximaalselt olla.

4. Ei ole ikkagi köik, kool ära löpetada! Kaua kestnud kaunikene. Löputöö oleks ka tore pigem näiteks kuskil mujal Saksamaa nurgas vöi siis hoopis välismaal kirjutada. No et oleks pönevam ja tulusam ka. Uuuh aga see nöuab peatset intensiivsemat otsingut jällegi.

5. G-ga suhetes peaks ka rohkem värvi asjale lisama. Aga no mida ma siin lisan, parim asi mis ma teha saaksin ongi kool ära löpetada ja sellele meie pendeldamisele löpp teha.

Nonii aitab kah, küllalt ilusat juba kirjas.

Keine Kommentare: