Freitag, 29. Januar 2010

Lumetüdruk


Päev nagu päev ikka. Ainult et lumi sadas jälle öösel maha. Ja külmaks läks. Aga oleks vist üsna ülbe -3 külmakraadi pärast virisema hakata mulle tundub. Willkommen-kingitus esmasele siia linna tulijale.... paksud lumeräitsakad. Aga seda jätkuski just niikauaks, kuni sai poest vein ja muu maitsev ära toodud. Mina sain ka kingituse -  suusapuhkuse alpidesse. Ehk märtsi löpus on aega ka ära tsekata.
G helistas ja ladus kenasti välja "Önne.... eeeee...blablabla "...  "ee purilaud...hamburgeriputka, üksi kaksi".  Siis vist tuli sönaraamat jälle mängu" ee..önn kaasa! " hiihi ... ja  tuli veel rodu eestikeelseid niisama-mahaloetud-väljendeid.
See selleks.... 
Peale köige sai minu uudishimu kenasti rahuldatud! Ütlekski vist nii, et köik pole kuld mis hiilgab...vöi noh.... tuleb vist lihtsalt öige nurga alt vaadelda. Kustkandist ta nüüd just särab ja kellele. Ma ei tea. miski emotsioon ju oli, et ma niimoodi ennast teki alla ära peitsin... päh ma ei tea. Ammu juba lakanud enda käitumismaneeridest arusaaamast.
Tegelikult......midagi oli ses päevas enamat ja mälestamisväärset siiski. Väike entertainment more. Vöi siis isegi suur... eks seda näita juba aeg. Aga nii pidigi ju olema ja minema. Kes siis veel sulle klouni mängib kui ise mitte eks. Teistele lootmise ja tuginemise möttetus sai juba keksa ajal selgeks. Aga olgem ausad, praegu olid mängus ka juhused ja nende kokkulangevus.
Ah mida iganes, homme on raske päev. Nii töö kui kooli suhtes. Terve nädal on nii vähe magatud, et kui reede öö peas kätte jöudma siis ma ilmselt hirnatan naudingust oma voodi ja patjade ja tekkide üle. 24h veel vastu pidada...

Keine Kommentare: