Samstag, 12. März 2011

Lubadused
Täna käisin jooksmas. Muud ei jäänud lihtsalt üle, ilm kutsus. Ma ei hakka siin temperatuuri ära märkima, muidu hakatakse mind veel vihkama vôi miskit. Igastahes jooksu ajal sai paar järgmise nädala lubadust paika pandud. Ma siin aastaalgusega läksin nii hoogu nende lubaduste andmisega, et pidevalt nüüd väljastan neid. Iga nädal peaaegu. Järgmise nädala märksôna olgu siis distsipliin. See on jälle kuidagi käest läinud, mitte et ma kunagi eriti distsiplineeritud oleks olnud. Aga no proovigem siis. Lubadustest veel nii palju, et üks isik, kelle uue aasta lubadusse ma ise mahtusin, tuleb nüüd homme Münchenit väisama ja oma lubadust pidama :)  No näis mida muhedat see ôhtu toob.

Mehed
Sujuvalt siis edasi, ei saa ju üle ega ümber sellest teemast. Need on aga raketiteadus ônneks pôhimôtteliselt peast välja nüginud. Ja kauni Chrisi peale olen tige ja temaga enam ei räägi! ....no kui just sundseisus pole.. 
Muud vist polegi... no näed siis ..

Rasv
Sellest tuleb lahti saada. Ma olen ennast jälle täiesti pungi puginud. Magusaga tuleb ikka kategooriline vist mônda aega olla ja liigutama peaks rohkem. Korra nädalas ujuma ja korra-paar jooksma. Squashi mängiks ka hea meelega, aga ei leia nagu partnerit kuidagi. 

Lumikellukesed
Avastasin täna enda akna alt, kui balkonil mônuledes naabri kuldkollaseid krookuseid imetlesin. Ei oska kohe mitte ninaalust rôômu hoobilt tähele panna. 

Aga nüüd kuldne ôlu ja kuivatatud tindikala...mmmmm!  ei ole midagi siin, ma käisin ikkagi jooksmas täna ;) 
Ja üldse oli nädal alkoholi suhtes ikkagi väga adekvaatne, hoolimatta sellest, et seda nädala jooksul kuidagi hoolega koju voolas. Alates valgest veinist lôpetades miski naisteäeva napsiga. Kôik pudelid seisavad täiesti süütult veel riiulil. Täitsa lôpp, nädal oli ju tegelt kingitusi täis kui nüüd môtlema hakata! Lisaks veel imearmsad kôrvarôngad sôbrannalt eelmise nädala lôpul...  sellele môledes kargas praegu meelde tôik, kus taksojuht  vastu eelmise laupäeva hommikut pihku itsitades kahte pidutsejat näitsikut nende kodu ees ärkvele pidi karjatama. 

Keine Kommentare: