Sonntag, 27. März 2011

Nockherberg

Täitsa löpp, mu kodu on alkoholi täis! Väga erakordne juhtum minu puhul, kelle juurest äärmisel juhul ehk pudel punast veini vôib leida. ja see peab ka mingitel segastel pôhjustel sinna ripakile jäänud olema.
Ühesönaga on mul paras baarikapp tekkinud, millest ma ise olen ehk köigest paar pudelit veini omal initsiatiivil muretsenud. köik muu on mingeid muid teid pidi minuni jöudnud, ja leidub seal päris palju - punast  valget veini, heledat tumedat ölut, mingid naistekad liköörid, kreemiliköörid. Pluss kaaviar kôige kôrvale. ma olen nüüd segaduses, et mida teha. peaks ilmselt kellegi külla kutsuma.
Sellega seoses meenub ka väike juhtum supermarketis, kus ma veinipudeliga kassasse marssides üks tänava alkass, ka mingi väiskem pudel näpus, mind alkohoolikuks söimama hakkas. Mind ajas see muidugi väga muigama. Lisaks sattus ta kassajärjekorras ka minu ette ja terve see aeg pobises mind kiruda, millest ma paraku väga vähe peale söna 'alkohoolik' aru sain, sest rääkis ta ikka päris hoch-bayerikeelt (ehk siis eesti möistes midagi setu keele kanti). mind midugi löbustas see intsident omajagu.
Aga kuna mul alkohol, nagu näha, pigem viksilt riiulil rivis seisab, siis vôin rahussüdamega tôdeda, et asi ikka nii hull veel pole. Viimane aeg on selles suhtes eriti tagasihoidlik olnud, v. a. ehk reedene kihiseva ülevool ... seda ka pigem laupäevast vaprusvärinat arvestades. Millega ei andnudki muud targemat teha kui et linna peale tuigerdama ja shoppama minna. Sain oma nespresso kapslid ja ilu+tervise värgid kenasti muretsetud. Tervise teema alla kuulus muidugi aspirin, mille ma kohe kassas alla neelasin. Väga söbralik apteegi poiss varustas mind kenasti veega ja uuris üldse tervise kohta. Muretsesin endale veel mingeid B-vitamini kapslikesi, et närvid ikka terased püsiks ja magneesiumi ikka.
Lisaks sai sel nädalavahetusel teatud meeste suhtes häirekell lööma löödud, kuna söbralikud headaega pösemusid söbranna kuti poolt kippusid vägisi kuskil mujal maanduma, siis on hetkel sel maastikul ôôvastustunne ja süda paha.
Müncheni uudistest nii palju, et vihma sajab ja ma ei saa jooksma minna. kole lugu, sest just täna kuluks törts higistamist ära. eino mis pseudo-uudis see nüüd oli. Tegelikult avati sel nädalal ühes igivanas Paulaneri pruulikojas kange ôlle hooaeg. See on miski spets kangem ôlu mida seal ainult teatud nädalad kevadel tarbida saab ja hooaeg avatakse alati suurejoonelise poliitilise satiiri showga sealses biergartenis. Eks jälgisin ka poole silmaga kogu värki  (tv-st siis), et siis töö juures löunalauas natu kaasa möelda oleks suutnud. Samas ma olen Saksa poliitikas üsna ebaadekvaatne, et nali ei jôudnud tihtilugu eriti kohale.  Aga järgmisel nädalal teeb osakond sinna väikse ôlletuuri. Päris pônev kuidas see asi välja kujuneb :)

PS! Nockherberg on siis selle biergarteni nimi.

Keine Kommentare: