Freitag, 24. Juni 2011

Meie aja kangelane

Mul on rôôm olnud tôelise tsentelmeni haardesse komistada. Ei ole veel välja surnud kôik selle rassi esindajad.  No siuksed kes on ôhtueinetamise algusest lôpuni galantsed ja lôpus siis ei jäta enne jonni kui on su turvaliselt taxo peale kupatanud ja siis helistavad veel takkajärgi, et kas on ikka kenasti koju toimetatud ja tänavad meeldiva ôhtu ja vestluse eest. Ja kogu selle asjanduse juures ei pea tundma, et oleks nagu kuidagi miskit vôlgu nüüd härrasmehele. Lisaks hoolitseb selle eest, et külmakapis oleks ikka pidevalt parim kaaviar. Seda, et ma kaaviari eriti ei armasta pole julgenud nagu öeldagi.. Vöi siis vihmase ilma korral käseb sul nii kaua autos oodata, kuni ta ise avatud vihmavarjuga päästvalt ukse avab.

 Leidub ka siukseid, kellega suhtleks küll, kes mind ennast on eirama hakanud. ei teagi, pole nagu talle küll ise mingit suuremat survet avaldanud ja tundus nagu päris normaalne suhtumine. nüüd teine nagu  pögeneks lausa mu eest...ju siis miskit häirib. vöibolla see mu pidev totter irves ilme.. ennast ka vist häiriks.
Pilt aga meenutab hoopis G-d, ta suudab ka ülikonnaga stiilne olla, lisaks muule. Löbutseb praegu Ungaris vist. Dääm et ta ka koguaeg reisil. Järgmine nädal aga on lôuna plaanis. Selle ma vist keeran kavalalt mingiks after work dringi teemaks hoopiski ;)  Pool tahtmatult tegelt, sest arvata vôib et mul järgmisel nädalal lôunatamiseks aega ei teki.

Ja siis on kôrval-môôteks üks tropp, kellest üritad juba pikemat aega lahti saada...alustades sellega, et ütled et huvi pole. vastab, et tal ka pole ja siis kukub käperdama...vähe sellest paneb sind juba oma puhkuse-reisi plaanidesse jne. Järgmine samm lihtsalt eirad telefonikönesid rääkimatta mingistki kokku saamisest. Ja siis kui jääd vahele, kui ta mingilt lauatelefonilt helistab, siis laob jälle oma plaanid lagedale, et kuidas järgmine kord kokku saada. Selle peale et minupoolne huvi teda üldse kunagi enam näha täielikult puudub, vastab no jätame selle asja hetkel lahtiseks... Sellised tegelased meelitavad ju väevôimuga solvanguid ja ebaviisakat suhtumist välja. no ja siis on siin üks teine naiivitar tekkinud. Naiivne mees on midagi väga jubedat! nii kolm korda rahulikult hingata...ja ega ma ei lase ju siukstel oma meeleolu kallale kippuda! 

Keine Kommentare: