Mittwoch, 17. Oktober 2012

Igavus tapab?

hull nädal. Alates nädalavahetusest. Sellest nädalvahetusets , kus mul lubati vabalt igavleda. Selle igavlemise tulemusena sain nii mönegi veidra asjaga hakkama. Seekord siis internetis. Vahel ma arutlen, et olen ikka mina see kes siukseid asju korraldab?? No igal juhul köige laadnam asi on see, et sai endale ühtkomateist tellitud,  Acai marjade mingit dieedivärki ka. Mötlesin seda söömisasja ikka natu rohkem kontrollida. Kui kellelegi midagi dieedi teemalist mainin, vaadatakse mind väga köördi. Ega ma paks pole.. aga rahul ka mitte. Peale seda on nv tegude tulemusena mu mailbox vööraste meeste kirjadest pungil. Lisaks sellele veel, et ma nii laup. kui pühap. löunani magasin, pole ma suutnud kaks ööd pea üldse magada ja nüüd viimane öö ehk sai paremini magatud, aga üleväsimus on kramplikult turjas kinni. Ja magamatta inimene pole eriti effektiivne...täitsa lollakas on tegelt... ja purskab naerma alati väga ebasobivates kohtades.. ja ajab igavest möla suust välja. Lisaks sellele ma unustasin esmaspäeval keset päeva oma töö arvuti sisselogimis passwordi ära. 5 minutise kohvipausi käigus. Password mida ma juba 3 kuud igapäev no vähemalt 20 korda kasutan. Läind. Eks sai siis IT mehi tülitatud hoolega. Ja siis mingi hetke, voila. oli password jälle tagasi. Magamattusele lisaks on olnud päevad pikad ja tihedad. Täis tormilist organiseerimist, ja uute inimestega suhtlemist jne. Vastutust topitakse muudkui juurde, mis on tegelt vahva. Ja üle 11-12 tunnised tööpäevad teevad mind veel röömsaks.  Ainuke asi vist mis mind hetkel röömustab. Aga kogu krempli käigus pean hakkama rohkem ringi tiirutama ka.. Järgmine nädal Pariisi näiteks. Ja alles ma kurtsin kellegile, et kaua pole seal käinud ja igatsus on peal. Sügiseti on mul eriline Pariisi igatsus alati. Novot, nädala pärast olen seal.
Ah siiski üks silmarööm on ka, kes mind ikka röömustab. Öigemini keda on nii tore alati näha.. no ta on nii armas lihtsalt. Pean hakkama selle teemaga susima hakkama, et saaks rohkem temaga koostöötada. Prantslane teadagi... Hambaarsti juures käisin ka..see paganama arst pole sugugi hell minuga. Ma muidugi ei lase kunagi tuimestust ka teha, aga no natu vöiks ikka ettevaatlikum olla mu igemete ja muu kupatuseega.
Aga ilm on ilus jälle..kuni 20 kraadi sooja päeval. no kas pole vahva.

Keine Kommentare: