Samstag, 13. Oktober 2012

Nurjatud


Ossa. midagi nii hea head pole kaua näinud. Juhtusin kogematta "Nurjatud tüdrukud" vaatama. Tegelikult hoidsin siukse tiitliga seriaalist esialgu eemale... Aga nägin väikest reklaami, kus Avandi figureeris ja see veennas kuidagi ümber. Ja no nii meeldivat üllatust pole kaua olnud. Peale selle Aunaste saate ja ehk Kälimeeste algusosade ära nägemist, jöudis ka mulle pärale, kui ähtis on tegelt rezissööri töö. Halb tegelane vöib ka väga hea näitleja väga nirult eisnema panna. No siin on kogu kompott ikka väga hästi ära töödeldud. Vöi no vähemalt minu maitsele sobib. Kvaliteetne värk. Kohe muidugi rezissööride järgi nuhkima hakates, löi keegi tuttav nägu kohe pildile.. kas mitte Eesti laulu ürituselt? Mönele inimesele ikka jagub seda talenti nii et .. no kohe jagub!
Täitsa löpp... las ma olen nüüd veits aega hämmingus... sellist asja pole Eesti tegijatelt kaua näinud...

Aga muidu peaks vististi söömisega taas midagi ette vötma. Siuke tünn olen jälle valmis. Suppi vaja süüa. Ja äkki hommikusööki ka. Distsipliini on vaja!

Pagan kui hea see seriaal on! Alates sissejuhatavast muusika-video-klipist. Perfektsionistid. 
Seriaalidest rääkides ENSV on muidugi ka hea! Köik tegelased on seal ikka nii ehedad ja välja mängitud! 

Keine Kommentare: