Mittwoch, 31. Oktober 2012

Kiire ülevaade, muidu läheb meelest. Aga mäletada tahaks. Eluolu on vahelduva eduga nii pööriseline, et siukse tempo juures kattub vana info kiirelt uuega ja ongi vsjoo. Mida ma siis lastelastele räägin?
Ega ma ei teagi kus mu jutulông viimati katkes, aga no vahepeal sai Pariisis käidud. Mis oli väga vinge käik. Töö Pariisi peakorter on kôige luksuslikumas linnajaos, ilus puha. Ilm oli kuldne. Töö juures sain oma asjad tehtud ja uute väga meedlivate nimestega lävitud. Sealne kantiine oli ka vägev.. alates foie gras jne. Saksas see kraam on keelatud. See on see vägisi täissöödetud hane maksa "kreem". No ma pole tölgendamises kuigi osav, aga maitsev on ja Saksas on keelatud, kuna hanedega käiakse ebainimlikult ümber..Mis möttes ebainimlikult küll? Ja just praegu sain suuremalt ülemuselt kiita jälle, Pariisi kolleegid olid kiitnud :))
Nonii nüüd on jälle kiire ja aega ainult märksönadeks. Pariisist naasemine ja kohene hispaanlastega väie tapase baari öhtu, Halloweeni pidu, kus ma fallen angel'it etendasin. Ei hakka mina zombi olema. Ah jeerum Pariisis viis söbranna mu veel nii toredasse veini baari, kust sai veel edasi kuhugile shikki kohta mindud.. imeilusas romantilises Pariisis. Hotell oli ka väga viskis kohas, ooperi läheduses. Koju loivates jooksis keegi tüüp järgi, tegi komplimente ja ma siis uurisin, et mida ta jookseb niimoodi keset ööd. Mainis, et teeb trenni, ta jalgpallur. Aga siis oli mu hotell ka kohe. Kus juba tuttavaks saadudu reservatsiooni noormees römuga vastu vöttis. Sellesse ööse jätkus ka omajagu rohkem äksionit ja uskumatuid juhtumeid, aga sellest ma ei räägi. Sellest räägin ainult väga lähedastele :)  Vahel..vöi noh päris tihti ma ikka jään üllatusega mötisklema, et olen see töepoolest mina, kes eriti millegi ees risti ette ei taha lüüa. Enne lennukit sain veel ühe armsa pariislinnast hea söbrannaga kokku, kes vahepeal oli tütretirtsu saanud. Printsess oli kolme kuune ja pariisilikult juba kaunisse kleidikesse riietatud. Väga nunnu. Nüüd oleks tegelt vaja end välja puhata.
Aga nojah kiire. Kott pakitud. Homme varahommikul Amsterdami! 




Keine Kommentare: