Sonntag, 2. Dezember 2012

Ddorf ja muu

 Eelmise nädala tusatuju ajas muidugi ära Düsseldorfi trip. See linn ja muidugi söbranna ja muu pande on alati nii vahva ja värskendav! :-) Ah, et mis seal siis tehtud sai. Kuna ma maandusin alles kesköö paiku, siis sai pögusalt öhtustatud ja siis niisama veinitatud ja jutustatud..  kuni järsku oligi kell 6 hommikul. Söbranna kutt oskas öigemal ajal voodisse minna, ja oli seega järgmisel päeval omajagu krapsim. Turgutas meid korraliku inglise hommikusöögiga ja oli üldse tore ja kannatlik. Me vedelesime ja taastusime Hangover filmi saatel ja öhtul siis jöuluturule minek. Hunnik vahetuid inimesi jälle. Löppes kogu jant iiri pubis ja karaoket lauldes jne. Hoolimatta sellest, et ma köiki hoiatasin oma ääratult halva laulmisoskuse eest, suutis keegi mu ikka ära regada. Noh vähemalt ei jooksund lavalt minema keset laulu. Ja pühapäev oli siis kultuurne. Käisime Ddorfi Kunstpalast's Gursky fotokunsti kaemas. Väga värskendav. Peaks üldse rohkem siukse kutluursemaga tegelema hakkama. Noh ja esmaspäeval veel pikk hommikusöök söbrantsiga ja siis tagasi. Tööga ei tegelenud, ütlesin et olen haige. Mida ma tegelt olin ka pisut. Nohu vöib ka üsna laastavalt peale möjuda ja eriti peale nohuga lendamist. Teisipäev ja kolmap. oli veel siuke näru olla,aga tööl sai ikka käidud, sest asju oli vaja teha. Lisaks üks sissejuhatav nö koosolek riskijuhtimise teemal siukse osakonnaga nagu real estate.. täpsemini selle finantsjuhiga. Gay kolleeg haakis ennast ka kaasa... mille peale ma just röömust lakke ei hüpanud.. vist seepärast, et mul teatav respekt tema vastu on kadunud.. eks see vist seetöttu, et tundub et ta on siuke rohkem jutustaja kui tegude mees.. ja kuidagi nörga selgrooga. Oleks möni teine me pöhimeeskonnast ennast kaasa pakkunud, oleks mul ainult hea meel olnud.  Nojah tema kohalolek oli töeliselt mötetu ka. Rääkisin ainult mina...  ja nii naljakas kui see ka polnud, real estate mees ka mu kolleegile vähimatki tähelepanu ei pööranud. Kuigi ta on vanem ja kindlasti peaks jätma proffessionalsema mulje kui minusugune tibi. Nii et suhtlesime ainult me... ja jälle tekkis see veits liiga pikaks veniv intensiivne silmside :D Pärast gay kolleeg mainis ka, et kas ma panin seda tähele, et tüüp ei vaadanud kordagi tema poole. No muidugi panin ja öige hästi :) Aga mees oli ka väga... puhasttöugu. Igate pidi nägi hea välja. Pikka kasvu.. soliidne. Noh loodetavasti tuleb temaga veelgi koostöötada.
Aga nüüd on pühapäev ja nädalavahetus ka peaaegu et läbi. Pisut nagu sürr oli see ka. Reedel oli öhtusöök prantslastega, millega kaasneb muidugi rohkesti veini ja siis kuhugile edasi minek. Ja no siis kui mul tekkis ülim huvi french kiss'i vastu, mötlesin et aitab nüüd alkoga. Peale seda vötsin veel oma vana söbra italiaanoga ühendust ja koju jöudsin vabsee järgmisel päeval löunaks. Mul nimelt oli kell 11 veel üks korteri ülevaatamine kokkulepitud, seega käisin enne kodu sealt ka läbi. Korter oli ilus, aga vaade just mitte köige ahvatlevam. Ja eilne päev läks vahelduva eduga magamise nahka. Täna ehk jöuluturg ühe inglasega.. See eilne magamise-maraton pani ikka päris imestama.. polnud teadlikgi, et ma nii pikaks uneks vöimeline olen. No ju siis reedel läks ikka korralikult energiat tuulde :) Aga nüüd on lamatised ja keha karjub spordi järgi. Peaks ehk väikse jooksuringi tegema..kuigi temperatuur on nulliligidane ja lumekiht on siin ka maas..

Keine Kommentare: