Mittwoch, 12. Dezember 2012

Püha juhmust

Tahate räägin teile saladuse? ;-)  Vot ei räägi ka. No tegelt pole saladust veel ollagi. Tuleb alles. Eks ma siis räägin :)
Igastahes ma olen siin viimsel ajal rohkem nagu töö lainel. jah vahelduvalt peaga pilvedes höljudes ka. Ei teagi kuidas mönel inimesel önnestub paari tunniga endasse nii suur usaldus ja kiindumus tekitada, et kohe ei tea mida köike teeks, et talle seda kuidagi töestada. Ja kuidas nii väga tahaks teda aidata tema väga järsku tekkinud leinaolukorras. Ja seda köike inimeses, kel tekib teiste suhtes usaldus alles peale aastatepikkusi jändamisi. See selleks.
Töö... ehk siis tegelt tahaks kolleege taga siunata. Üks köige morjendavam asi vist töötamise puhul on, kui pead alluma endast ebaadekvaatsematele inimestele. Vöi noh, kelle suhtes sul professionaalses möistes respekt puudub. Mul önneks nii see pole. Suuremad bossid on ikka väga karismaatilised ja edukad tegelased selle söna igas möistes. Aga paar samal tasemel kolleegi on küll jobud, ja nii palju kui ma ka oma pölastavat olekut varjata olen üritanud, tundub et enam ei suuda. Vöi noh ma olengi siuke üsna avatud olekuga inimene, kelle näost enamasti vähemalt pölguse küll vöib välja lugeda..  Ok üks on alles nooruke, kuskil 26-27. Tüdruk. Maakas. Jah teen juba vahet küll maakatel ka.. kuigi Saksas on see veits raskem. Siin on maakad ka üldjuhul üsna kombekad. Igastahes üks kole asi naiste puhul, on kui nad söömiskommetest ei oska kinni pidada. Mitte, et ta matsutaks, aga kui söögi kallale saab, asub habima juba enne kui köik lauda on jöudnud istuda ja headisu teineteisele soovida. Ja seda veel siukse metsloomaliku innukusega. Üldse peab ta pidevalt midagi sööma. Sama jant on teise jobuksega siin. No aga tema on juba 47 aastane mees ja kogemusi nii Löuna-Aafrikast, Austraaliani kuui Inglismaalt kogunud. Aga kes on ilmselt lambakarja loodud, see on. Lisaks sellele on ta homo ka. Mitte, et mul nende vastu midagi oleks. Ega ma sest asjast aru saa, täis hetero nagu ma olen, aga mul on nii mönigi väga hea gei söber, kellest ma väga lugu pean. Seega see töik tegelt ei loe eriti. Lihtsalt tema puhul otsin igasugu vöimalikke pahupooli. Respekt on kadunud, ja ei seda tagasi leida on ilmselt raske. Ta on ääretult meeldiv inimene iseenesest, aga selgrootu.. ja töötamise juures häirib see. Lisaks sööb ta ka koguaeg. Kaamlilöuad koguaeg käivad.. Prantslane on kolmas häiriv objekt..aga temal on vähemalt suts rohkem seda selgroogu. Ja tal on lauakombed olemas. Ja ta ei söö töö juures, iga poole tunni tagant. 
Naljakas töik on ka, et need nörgemad olevused vötavad teiste tüüp-kombeid lihtsalt ligi. Tüdruk vannub rövedalt, nagu see prantsuse kolleeg. Mölemi puhul on seda lihtsalt vastik vaadata. Ja üldse on veel möned muud gei-tüübi omadused ka üle vötnud. Möned miimikad jne. Prantslane on möningad ülemuste miimikad, vöi ütlemised, üle vötnud. Noh see on mingismöttes normaalne, et vötad kombeid üle, kui päevast päeva koos oled teatud inimestega. Igastahes ma loodan, et ma suudan siuksest asjast hoiduda. Mu meelest see on ka väike märk siuksest karjas jooksmisest.
No ühesönaga peab töötama selle nimel ilmselt, et siukstest ebameeldivustest jagu saada.. :)
Eile küsis üks ülemustest, kas ma Toulousi koliksin.......................

1 Kommentar:

MrsG hat gesagt…

Issanda loomaaed on kirju :D aga eks raske ole jah nendega töötada