Donnerstag, 10. Januar 2013

Fifty Shades of Grey


Nüüd kui mul on kaks ôllet hinge taga on olek jälle kuidagi nômedalt tundeline. Tänane päev oli tegelt kuidagi seda Chrisi hingust täis. Olukord enne Eesti sôitu oli ses suhtes väga valus. Aga no see läks distantsil ju meelest ära eks. Aga päev enne tagasisôitu uuris sôbranna tema kohta ja küsis, et kas me oleme lausa tülis..  Noh ma vôin öelda vist ainult nii palju, et mina küll olen. Ma isegi ei tea mis tema on. Ma ei tahagi seda eriti teada.. lihtsalt ei tahaks teda kunagi enam näha, ma ei kujuta ette kuidas ma käituksin. Täna tööle minnes silmanurgast nägin, et ta on peaagu mu kôrval, veits tagapool. peitsin pea sügavamale raamatusse (see mis tiitliks märgitud) ja läksin hoopis teise nurka istuma, kus ta tavaliselt istub. ta oma pikkade koibade pärast peab istekohta eriti hoolega valima. Ma ei teagi, mis ma ta suhtes nüüd olen - löödud vôi pettunud vôi vihane... kôike vist. Igaljuhul tahaks ta peale karjuda, lüüa. Siuke jôle haavatud tunne on.. ma vist tundsin viimati nii kui ma mingi 10 aastasena ühe vanema venna sôbra peal oma äsja ôpitud karatee vôtteid harjutama hakkasin. No talle see suurt ei meeldinud, virutas mulle käe küljega vastu nina luud, nii et mul pisarad lendasid...valu ja viha ja kogu see segapundar. Ei osandgi muud kui teda jôuga eemale lükata ja taguda. Sinna mu karatee karjäär ka jäi. Aga no hetkel ma ei tea küll kedagi teist, kelle suhtes mul soov füüsiliset vägivalda kasutada oleks. Noh eks see suhe ole algusest peale olnud selline..kirglik :D
Töö juures ei viitsinud täna taas eriti midagi teha...Kuidagi rakse on end veel ôigele lainele saada. Otsisin hoopis igasugu infot smartphonide kohta. Vist lähebki Samsung Galaxy S3 mini kasuks. iPhone mind eriti ei veena. Ja mini seepärast, et ta mahub ikkagi pihku ära. Pangas sai ka asju ajatud. Väga meeldiv vanem daam oli teenindajaks. Kohe tuju läks mônusamaks...olgugi, et see pank asub just sellel platsil, kus see meie kurikuulus purskaev asub. Chris ise elab ümber nurga. Nii et seda teed on juba igasugu emotsioonidega käidud. No üldjuhul ma loodan, et selle teemaga on asi lukus ja ma seda nime kunagi enam suhu ei vôta jne. Ja üldse vôiks üleüldiselt el teemal maha rahuneda... ma panin eelmise aasta lôpus inimeste ja suhete hinnangutes ikka no nii mööda kui vôimalik. Häbilugu!


Keine Kommentare: