Mittwoch, 30. Januar 2013

Mürgine

Mul on liiga tihti liiga vastik meeleolu. Ikka kogu maailma (ja muidugi ennast köige rohkem) vihkav meeleolu. Ilmselgelt üheks pöhjuseks on liiga suur meelemürkide manustamine viimsel ajal. Seega.. kuna mul on körini oma täistoppitud negatiivsusest, vötan ühe puhastuskuuri ette! Körini on ka sellest väsinud väljanägemisest mis mul viimsel ajal on.. silmaalused sinised ja kottis jne. Vaja silm taas särama saada kevadeks! Ja keha vormi. Hoolimatta sellest et paar puuda on alla vöetud, on ennast alasti ikka vastik peeglist kaeda.. Ribid väljas, kintsus vohab tsellu nii kuis jaksab, lodev...väkk.


Niisis:


  • Alkohol möödukalt ja ainult pidudel.. Sel laupäeval on mul taas miski stiilipidu ees, aga peale seda vöiks eemale hoida neist. 
  • Ei mingit nikotiini! 
  • Trenn.
  • Vetikatabletid.
  • Acai marja tabletid
  • Paastutee (see kollases pakendis mürk, aga väga töhus!) enne igat löunasööki, sest see on mul reeglina köige rasvasem.
  • Piimaseen öhtusöögiks.
  • Trenn ja saun nii tihti kui vöimalik. 

 Tähelepanu! Valmis olla! Start!

Keine Kommentare: