Samstag, 26. Januar 2013

oih

Oejah, veebruar tuleb alkoholivaba! No vaevalt see see täielikult önnestub. No ütleme nii et lihtsalt möödukus kuluks ära küll. Mul pole väga kaua siukseid pööraseid pidutsemisi olnud. Väga kaua! ja nüüd viimaste nädalate jooksul juba päris mitu apsakat! Mingi sünnipäeva paanika vöi mis..
Pöörane aasta algus igastahes. Mul viski cola maitse praegu ka veel suus... kuigi ma absoluutselt ei mäleta, et oleks seda joonud. Algas see köik ühe prantslanna peol.. Ta nimelt just löpetas töö meie firmas ja seetöttu mötles et vöiks miskit teha väikse seltskonnaga. Ta pole mul miski suur söbranna, aga miski pärast on möningatele pidudele ikka kutsund ja alati on väga löbus olnud. Neljap. nägin teda bussis ja nalja oli nabani. Siis ta veel mainis, et ega ei kavatse midagi eriti teha. Aga reedel tuli talt ikkagi kutse champania ja fois-gras öhtule. Seltskond oligi üsna väike.. 2 tüdruku, ehk siis mina ja tema,  ja neli kutti. Köik teised olid muidugi prantslased. Algas see siis mönusasti tema juures champuse ja väga maitsvate prantsuse suupistetega. Ja siis läks asi edasi. Ja aina pöörasemaks. Päris mitu kohta sai läbi käidud. Viimases kohas, nii kui sisse sain kukkus üks kaunis neiu mind suudlema.. kogu oma purjus oleku ja üllatusega ma suurt vastu ei pöigelnudki. Nojah. Poisid läksid igastahes kohe väga elevile. Ja no mul jälle mainel lisavürtsid juures. Oejah.. Üldse on veider lugu selle teemaga.. viimasel ajal on mul naised enamasti kättpidi küljes... :-O  Sellel esimese nädalavahjetuse julmal peol.. mille löppu ma ei mäleta.. seal ka olevat üritanud keegi tibi mind suudlema hakata. Siis ma olin ilmselgelt törksam... vist... Aga ma ju ei tea.. Eelmise nädalavahetuse Ddorfi peol oli ka üks naine mul koguaeg kättpidi küljes. Aga no ta oli peol oma kutiga koos.. :D No ja siis nüüd see asi.. Ise ma olen ikka muidugi hetero mis hetero. Vanatüdruk lihtsalt. Aga eile ma küll meeletult millelegi vastu ei törkunud.. showd peab ju saama. Pidu läks muidugi järjest pöörasemaks ja löppes absoluutselt.. uskumatult. Ei miskit hullu, lihtsalt hullumeelne..  ise ka ei usu, et mis lollusi ma olen suuteline tegema. Ega ma siia kirja ei hakka oma hulluseid panema..varsti ei taha muidu keegi enam mind tunda. Isegi imestan pidevalt ja olen ääretult tänulik selle üle, et mul ikka veel nii palju nii toredaid söpru on! Ma töesti ei tea kuidas ma selle ära olen teeninud.
Ja täna saatis tüdruk eilsest öhtust (mitte see kes suudlema kargas) veel sönumi, mis ma pean endale mälestuseks siia kirja panema.. tegi kohe härdaks lausa.. "hey R, the party was really great with you yesterday! Really liked it! Stay the way you are, it's fun!" No ikka on armas siukest sönumit saada, eriti juhul, kui arvad , et ega sinuga enam suhelda vist ei taheta :)

Peale suurt pidutsemist taksoga koju minnes uuris taksojuht, et kas kas ma temaga seksida tajaks.....




Keine Kommentare: