Dienstag, 29. Januar 2013

Targem

Ma sain vahepeal aasta jagu targemaks. No ma endiselt pole suur sünnipäeva korraldaja. See üldse tuli kuidagi kole kiirelt ja ootamatult jälle. No ei saa öieti uude aasta sissegi elada, kui juba siuke jant. Järgmine aasta on ilus sile number, ja siis korraldan miskit.. ;) Aga noh sel aastal oli see esmaspäeval. Kolleegid laulsid mulle hommikul sünnipäeva laulu, nii inglise kui saksa keeles. Ja igasugu toredait meelespidajaid oli. Chris raisk ka. Saatis vastikult armsa sönumi ja pani juurde veel, et töstab just Weißbier klaas minu terviseks . no see oli jah meie teema aegade algusest saati. no mis iganes. siis oli date italianoga ja igast muud janti. Seega magama sain hilja (vara).. ja täna olin tööl nagu marineeritud räim.. täpselt siukse ehtsa kilu näoga terve päev.
nojah ja päeva löpetuseks oli nii et läksin oma eilse koogi nuga meie kohvikööki tagasi viima, suure kiiruga... ja no nuga oli suur...töeliselt suur. Sellega saaks nii möndagi korda saata. Igastahes kui kööki astusin vaatas hunnik ülikondades ja shampa klaasides mehi-naisi mulle vastu.. mina seal nuga käes ei osand algul nagu midagi muud öelda kui ... keine Angst. Jalutasin siis seltskonna vahelt oma noaga läbi köögikapini. Missioon oli ikka vaja löpuni viia eks. Pobisesin veel midagi et kas kellegil on sünnipäev.. mille peale mulle vastati no nii keerulises saksa keeles ja midagi naljakat minu kohta, et ma oskasin ainult lollakalt naeratada.. ja minema kasida. Ah muud ei miskit.  Django Unchanged vaja kiiremas korras ära kaeda. Viimane kinoelamus oli tartus Tasku oma pisikese öeksega Bondi vaatamas. Mulle hakkas Bond meeldima ;) Öele vist ka.

Keine Kommentare: