Mittwoch, 23. Januar 2013

Tôdemus

Mul on alates eelmisest reedest tegelikult väga tore aeg olnud. Düsseldorf oli vahepeal, ühe aasta vägevaima stiilipeoga "Legends & Divas ".
Nädalavahetus enne seda oli ilmselt aasta jôledaim pidu. No tegelikult peokoht ja seltskond olid igavesti ägedad. Asja rikkus ära see, et järgmisel hommikul üles ärgates mul polnud ôrna aimugi kuidas koju sain... toas oli nii mônigi veider element.. no ja üldse oli kogu maailma ees piinlik. Aga ega ma ei tea, kuidas pidu lôppes, igasugu erinevad versioonid on. Eks nii ole parem ka. Nii palju kui mäletan, oli vahva.  Tänu sellele eelmise nv väga lahedale peole on kassiahastus ka juba unustusse vajunud.

Fitnessi vôtsin ka ette. Esmaspäeval oli esimene nii öleda sport check, kus pandi treeningplaan paika. Ma pole mingi jôusaali fänn, lihtsalt hetkel on lumi pôlvini, jooksmas ei saa käia ja no ujuma ka ei viitsi minna. Aga ääretult hea kogemuse sain esimesest korrast. Nunnu treener, kelle nimi on Nigel, pani mulle väga adekvaatse plaani paika (nigel ta nüüd küll pole sugugi), lisaks on jôusaal ise väga uhke ja väga hästi varustatud. Igasugu erinevaid kursuseid saab ka kaasa teha, mida ma ka teen..mingi body art oli vist üks mida treener soovitas.. lisaks kôigele on vinge bassein ka olemas. Pluss saun ja solaarium. Väga lahe ja motivaatsioon on kohe kôrgel. Lisaks pole see mu kodust väga kaugel.

Sellega seonduvalt veel üks positiivne tähelepanek.. ma olen alla vôtnud. Peale jôule küsis juba üks sôbranna, et kas olen.. ma muidugi eitasin seda asja, sest no vaevalt peale jôulu-kosumist miskit siukest vôimalik on. Ddorfis sôbranna juure kaalusin, seal näitas kaal tôesti vähem kui muidu. Viis kilo vähem kui jôulude ajal Eestis kaaludes.. Aga ega ma seda veel uskuma ei jäänud. Nüüd spordiklubis sai asi üle testitud ... ja ongi nii, et kaalu ees ilutseb taas 5... mitte 6! Muidugi sai natu peale ka passitud selle söömisega, eriti magusaga. Ôhtul söön ka nii minimaalselt kui  vôimalik... vahel ainul alkoholi..nii juhutub ka jah.

Ja veel üks tôdemus.. noh ei teagi kuidas defineerida seda. Eile vôttis nati kurvaks, aga täna on kohe päris hea tunne, et see asi nüüd selge on ja ei tee mingit kuntslikult manatud head nägu kehva asja juures. Ma nimelt olengi Kibestunud Vanatüdruk valmis. Eile sai endale üsna maitsvalt ja meeldiva kaaslasega ôhtusöögilt kojunaasedes tôdetud et jah just nii see on. Teate nagu AAA koosolekutel tunnistatakse, et JAH ma olen alkohoolik, sai endale siis see asi  ausalt näkku öeldud. Kohe kergem on :))


Keine Kommentare: