Montag, 23. September 2013

Noojahh

ei mina oma vigadest ei öpi.. ja söna ka ei pea.. Pidin vist meestest eemale hoidma eks. No aga kui sind koheldakse esimesel kohtamisel nagu printessi.. järgmisel päeval sosistatakse niisama ilusaid sönu körva... telefoni tegelt.. ise ma laristasin tol öhtul  eesti naistega viina.. Samal ajal küpsetab sulle cannalé'sid pühapäeva hommikuks, ehk siis järgmiseks lubatud kokkusaamiseks (cannelé on ülimitsev maius Bordeaux'st, mida pole üldse lihtne ise teha). Sulasid mul suus :- )))   Kui kolmandal päeval, mis ilus päikseline ja soe ja pühapäev, järve äärde viiakse. Ma pole mingi käestkinnijalutaja tüüp, aga no tema vastu polnud midagi seal järve ääres, alpide taustal ja päiksepaistes jalutada. Veini körvale pakutakse su lemmikjuustu. no tegelt see oli nüüd küll puhas juhus..  kui ta juustujutuga lagedale tuli, siis ma hakkasin seletama, et on üks juust mida ma koledasti igatsen, prantsuse oma muidugi, aga mida ma siin saksas leidnud pole.. samals ajal koorub paberist seesama  juust älja - Comte!!! Mu üks lemmikuid... Kui sulle öhtusöök valmistatakse, mul kästi muidugi lihtsalt vaadata ja veini juua... ja noh.. prantslased oskavad süüa teha! Ja tsentelmen ise selline tüüpiline prantsuse härra, milliste järgi mul niikuinii pölved alati nörgad. Oejah... ma olen nii neetult kärsitu.. tema önneks ka, täna ei näind ja no seda öhkamist mölemilt poolelt. Leppisime siis kokku, et homme vaja raudselt taas kokku saada... Ähhh see kärsitus viib mu ... mitte kuhugile!!! Aga ma olen nii neetult kärsitu .. ja uudishimulik!!! Ja seda siis köike  mehega, kellega ma lihvtis tuttavaks sain :D No ta kutsubli mind lihvti-tüdrukuks.. vöi siis miss Must. Ta meelest kölab mu nimi Bondilkkult :))
Ah aga täna käisin veesuusatamas viimast korda selleks suveks ... No nii neetult lahe. Ilm oli ka  ilus... sai päkseloojangusse suusatattud. No vesi oli küll veits külm..18 kraadi. Aga no selle ju elab üle selles surfi kostüümis. Aeh aga lihased on juba praegu valusad.. Tegelt mul on vaja magada! Eile öö ma vist olin kogu nädalavahetuse toimunu töttu taas nii ärevil, et ehk tunnike sai magatud. No see pole tervislik.. Äkki olengi homme nii väsinud, et lükkan köik kokkusammise plaanid ikka veits edasi.. tuleks vist kasuks :) Haah ja elevandirannikumees ka ajab oma jora... noh mustad mehed. lubas mu musklivalu homme kenasti ja örnalt tükktüki haaval ära vötta.. jajah ..No vaatame siis mis homme toob..

Keine Kommentare: