Sonntag, 29. September 2013

Muinasjutt

Ah ega ma sellist asja enam ei uskund enam... ja nüüd siis järsku. Need neetud prantslased kogu oma galantsuse ja tsentelmenlikkusega :-)) Vahel veits veidra huumorimeelega, aga no see jääb muu varju.
A on mind terve nädalavahetus kätel kandnud ja hellitanud ja koheldud nagu printsessi. Reedel käisime öhtust söömas, laupäeval kokkas ta mulle ise.. körvitsasupp eelroaks, risotto, kala ja scallops'id. Mis on scallops eesti keeles üldse? Ise tegi! Mina vaatasin veiniklaasiga jälle körvalt. Scallopsid pole nalja asi valmistada, neid peab väga kiirelt, aga intensiivselt vöis praadima. Ta tegi veel siukse triki, et kallas need pasti'siga üle (aniisi mingi alkohol), ja pani korraks kogu värgi pölema. No väga effektne vaatepilt kuidas ta seal kokkas. Kogu oma prantsuse stiilsuse juures. Silm puhkas...hea näeb ta välja! Ja köik oli ülimaitsev.. hea vein, joint! No tegelt see oli täielik üllatus, et tal seda kraami oli. Aga oli!!! Kusjuures eelmine päev ta küsis, et mis alkohol mulle meeldib. Mainisin sii et viski, vein ja shampania, Ruinart on lemmik. See on mu meelest klass parem kui Moet&Chardon ja mitte just odav löbu. Aga järgmine päev oli mees gurmee poodides ringi vaadand (no risotto ja scalopps kraam juba) ja köigele lisaks ootab mind nüüd pudel Ruinart'i ka! Siukeste käikude järgi tahaks ju uskuda, et mees on ise ka veits omadega sees ja tehtud. Mis muidugi kogu ta käitumises välja paistab. Mainis ka, et mingi kahtlane addiction on teda tabanud need viimased päevad. No ja ma ise olen absoluutselt omadega sees... väike hirm on nahas, nii palju igasugu jama on need viimased aastad olnud. Vaatan ja imestan... Ei teagi kidas reageerida, kui kogu see muinasjutt läbi peaks saama. Ja noh tänasega me siis tunneme 9 päeva teineteist. Lihvti intsidenti ma ei arvesta, ma ju ei mäleta sellest tuhkagi. Aga reedel ta juba uuris mu puhkuse plaane, ja tundub, et ta tahab midagi koos teha. Ma mainisin, et novembrilöpus on plaan ühe söbrannaga Amsterdamis kohtuda, et kui tahab, tulgu ka. Ta oli kohe väga ablas kaasa tulema.. Tegelt see jutt käis juba esimesel kohtamisel ôhtust läbi. Seega pani see tema ôhinus kohe veits kahtlema. Aga tüüp hoiab hetkel ise seda teemat hoolega ôhus. Just praegu teatas, et vaatab lennupileteid..Päevad on paika pandud.
Järgmine nädal näeb vähe. Parimal juhul ainult teisipäeval. 3. okt on Saksas püha ja vaba, seega reede ka töölt vaba ja ta söidab Pariisi selleks pikaks nädalavahetuseks. Mina ilsmelt töllerdan Oktoberfestil. Mingid söbrad tulevad Düsseldorfist siia ja kohalikel tuttavatel on ka palju plaane selles suhtes.

Keine Kommentare: