Samstag, 21. September 2013

Pähh

Njah ... kui mötled et ei mingeid mehi enam. No mul oli füüsiliselt halb olla siin vahepeal sellele temale möeldes... Eks ikka Chrisi pärast.  Nägin teda jälle... söitsime ühe bussiga, siis sama S bahniga ja löpuks sama U bahni peatuses ta astus mulle nina alla oma arrogantse ilmega, et mis kuradi nömedat eiramismängu sa siin mängid. No töpeoolest ma nägind teda ja ignoreerisin nii mis kole. Aga noh löpuni see ingorants vastu ei pidanud. Rääkis oma uutest plaanidest.. kolib ära. juhuu .
Aga ta pole ainus pöhjus, miks mul süda viimsel ajal nii iiveldab. Lihtsalt enam ei jaksa lolli mängida.. ja ma ei tea miks ma seda ikka veel edasi teen??? Igavusest? Pole energiat kuhugle panna... no siis kui mötled et ei ühtki meest enam, on nad muidugi köik seljas sul.
Ah tegelt oli ilmselgelt eelmise laupäeva pidu olnud väga produktiivne... ja ise ma ei mäletasest suurt midagi - mäletan kogu kulgu, ja ära minekut ka.. Läksin sinna oma uue toreda söbra  J ja veel paari söbraga..  aga ainult seda osa mis ma oma söpradega olin, seda mäletan...Seda et ma seal vahepeal nii paljudega tuttavaks suutsin saada, sellest minu mälus mingi osa puudub. Noh järgmine päev tuli sönum  - It was nice to meet you yesterday evening! I hope we'll meet again and not only in the elevetor ;-)  Nojah pidu oli sky lounges,... 15 korrusel umbes.. nii et liftis ilmselgelt juhtub nii möndagi. No igatsahes sain tyybiga täna kokku, ja noh... ilus oli  :) Viis mu mingisse eriti armsasse restorani, kuhu vist kohti üleüldiselt raske saada... ja noh nii hästi ma pole Münchenis veel söönud.. aga peakokk pidavat ka prantslane olema.. Pärast läksime veel edasi mingisse pisikesse väga hubasesse kokteilibaari, kus kokteilid on kunst omaette.. No ühesönaga oli .. ilus :) Tüübist endast rääkimatta. Ütlesin talle kohe ära, et ma absoluutselt ei mäleta kuidas me tuttavaks saime, ja mis me rääkisime jne. Ta mainis selle peale, et respekt, ta ei saand üldse aru et ma  omadega nii purjus olen.. no tore.. Ah peale pidu tuli veel sönumeid.. öigemini selle peo korraldaja lehe pealt tuli igasugu teateid, et oli tore tutvuda.. Minu mälu vaikib selle koha pealt.
Aga jah meestevihkamisperiood - mul oli sel nädalal kolm deiti ja köik olid väga toredad :DD Sakslane, elevandiluurannikult tüüp ja siis see viimane prantslasega :))) Njah... peaks vist hoogu maha kiskuma..

Njaah see lifti-tyyp (prantslane) mainis, et tegelt me sattusime mitu korda ühte lifti.. esimesel korral ei rääkind, teisel korral siis ilmselt juba räääkisime.. arvas, et see peaks miskit tähendama, et jälle ühel ajal liftis... njaaah Nagu G ka ütles millegi kohta me tutvumise aegu, et see peab mingi eriline juhus olema mis ... ajas aga saksa keeles paarsöna segi, nagu Zufall (juhus) asemel ütles Unfall (önnetus) :))) Ma oli algul kohe päris segaduses.. Nujah önnetus see meie suhe polnud.. see oli midagi väga ilusat. Täna öösel nägin teda unes...

Keine Kommentare: